Hvordan er jeres mænd/kærester (barnløshed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

517 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. maj 2010

Anonym trådstarter

Hvordan er jeres mænd eller kærester omkring barnløsheden?
Hvad siger de og gør de?

Min kæreste er lidt for neutral i det hele, han siger ikke rigtig noget og gør heler ikke det store. Jeg har sprgt ham hvad han tænker osv. men han siger at han tager det hele som det kommer, selvfølgelig synes han det er træls når min mens kommer, men så tænker han at så for vi lov og prøve igen. Det er det eneste jeg for ud af ham. Jeg har flere gange spurgt om det er det han vil, og så siger han hver gang at det er han ikke i tvivl om, selvfølgelig vil han det. Men han bliver ikke så ked af det som mig, for han ved at vi kan prøve igen og at vi nok snart skal få ønske barnet og at jeg bliver gravid inden nytår og det holder han fast i!
Og han siger han ikke vil snakke om det hele tiden for det første fordi han ikke ved hvad han skal sige, men også fordi han ved det gør mg ked af det.
Er det "normalt" at han er sådan?
Og hvordan er jeres mænd?

Undskyld det blev lidt langt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvordan er jeres mænd eller kærester omkring barnløsheden?
Hvad siger de og gør de?

Min kæreste er lidt for neutral i det hele, han siger ikke rigtig noget og gør heler ikke det store. Jeg har sprgt ham hvad han tænker osv. men han siger at han tager det hele som det kommer, selvfølgelig synes han det er træls når min mens kommer, men så tænker han at så for vi lov og prøve igen. Det er det eneste jeg for ud af ham. Jeg har flere gange spurgt om det er det han vil, og så siger han hver gang at det er han ikke i tvivl om, selvfølgelig vil han det. Men han bliver ikke så ked af det som mig, for han ved at vi kan prøve igen og at vi nok snart skal få ønske barnet og at jeg bliver gravid inden nytår og det holder han fast i!
Og han siger han ikke vil snakke om det hele tiden for det første fordi han ikke ved hvad han skal sige, men også fordi han ved det gør mg ked af det.
Er det "normalt" at han er sådan?
Og hvordan er jeres mænd?

Undskyld det blev lidt langt

Ingen?

Anmeld

13. maj 2010

B&J

jeg syntes mænd tager tit tingene stille og roligt... og ja man bliver ked fordi det røde kommer men måske skulle du tænke på noget andet engang i mellem  selv om det er svært og din kæreste tror jo på det for han siger inden nytår

Anmeld

13. maj 2010

Sofiedk

Det er HELT fuldstændig normalt at mænd er sådan. De føler de skal være stærke for at kunne holde dig opppe og sætter sig derfor ikke ned og viser deres sårbarhed.

Det er bare rigtig vigtigt at man ikke presser sin kæreste til at skulle være mere følsom end han er. Man bliver nødt til at indse forskellene mellem kønnene og ikke presse dem til noget der ikke ligger til dem

Så bare rolig, du er ikke alene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.