den f****** voksi...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.700 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. maj 2010

Vidunderligeunger

ja jeg må lige ud med min galle !

Har lige vasket min voksi, som er sort udenpå, med neutral farve indvendig. Den blev HELT FULDSTÆNDIG fnuldret af at blive vasket på 40 grader og tørret på tørrestativ... Dét var virkelig træls..

Da jeg så skulle "samle" voksien tog det bare sååå lang tid, og det endte med at gå udover manden - han satte sig hvert fald i sofaen efter en ½ time med arrig gravid kæreste som så kaldt arbejdsgiver...

Nå ville bare lige sige at jeg er sur på min voksi - men ville heller ikke kunne leve uden tror jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

Valle81

BlyViol skriver:

Har lige vasket min voksi, som er sort udenpå, med neutral farve indvendig. Den blev HELT FULDSTÆNDIG fnuldret af at blive vasket på 40 grader og tørret på tørrestativ... Dét var virkelig træls..

Da jeg så skulle "samle" voksien tog det bare sååå lang tid, og det endte med at gå udover manden - han satte sig hvert fald i sofaen efter en ½ time med arrig gravid kæreste som så kaldt arbejdsgiver...

Nå ville bare lige sige at jeg er sur på min voksi - men ville heller ikke kunne leve uden tror jeg

He he,

Ja alt det samlen, sørren osv er lige derfor jeg ikke har fået brugt min:0) Købte den og sørme om den ikke bare ligger og samler støv for mor her fik simpelthen spat:0)

Anmeld

12. maj 2010

Vidunderligeunger

Valle81 skriver:

He he,

Ja alt det samlen, sørren osv er lige derfor jeg ikke har fået brugt min:0) Købte den og sørme om den ikke bare ligger og samler støv for mor her fik simpelthen spat:0)

jeg har fuldendt operation voksipose stolt, men skal nu igang med at "rulle" den.. altså med sådan en fnugrulle dimmer

Anmeld

12. maj 2010

Mor til Frederic og Freya

thi hi... så er jeres fuldstændig magen til vores, vores er også sort udenpå og sand indeni med de der pingviner...

Øvelse gør mester....Bare lige husk at stramme de der knuder, for så er de nemmere at få gennem de der små huller..

Hilsen os der har brugt voksi i 20 mdr, kan heller ikke leve uden.

Anmeld

12. maj 2010

Valle81

BlyViol skriver:

jeg har fuldendt operation voksipose stolt, men skal nu igang med at "rulle" den.. altså med sådan en fnugrulle dimmer

He he:0) Sikke et arbejde:0) Nu har baby bare at blive så glad for den at den bliver sovet med indtdil konfirmations alderen:0)

Anmeld

12. maj 2010

Vidunderligeunger

Valle81 skriver:

He he:0) Sikke et arbejde:0) Nu har baby bare at blive så glad for den at den bliver sovet med indtdil konfirmations alderen:0)

det tror jeg nok lige ja!!!

Anmeld

12. maj 2010

Vidunderligeunger

Mor til Frederic skriver:

thi hi... så er jeres fuldstændig magen til vores, vores er også sort udenpå og sand indeni med de der pingviner...

Øvelse gør mester....Bare lige husk at stramme de der knuder, for så er de nemmere at få gennem de der små huller..

Hilsen os der har brugt voksi i 20 mdr, kan heller ikke leve uden.

griner du???  det var faktisk en ret voldsom oplevelse for en højgravid hormonella!!    

hvad gjorde du ved det fnuller der? 

Anmeld

12. maj 2010

BlyViol skriver:

griner du???  det var faktisk en ret voldsom oplevelse for en højgravid hormonella!!    

hvad gjorde du ved det fnuller der? 

Kun lidt...

Vasked du den ikke med vrangen udaf?

Anmeld

12. maj 2010

Vidunderligeunger

Mor til Frederic skriver:

Kun lidt...

Vasked du den ikke med vrangen udaf?

jo... men den er jo faktisk hvid på begge sider nu... og fnugrullen ligger heeelt inde på børneværelset

Anmeld

12. maj 2010

BlyViol skriver:

jo... men den er jo faktisk hvid på begge sider nu... og fnugrullen ligger heeelt inde på børneværelset

lyder mystisk...

Her bliver vores kun fnuldret om vinteren, hvor der ligger et tæppe ovenpå.

Tape er faktisk billigere. Det brune brede er kanon. vikel det uden om hånden med det klisted udaf og du har en billig og god fnug fanger....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.