MD scanning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

480 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. maj 2010

Louisesam

Hello!

Så har kæresten og jeg været til MD scanning - det var så dejligt at se den lille igen og se, at den har det SÅ fint derinde! Alting var som det skulle være, så det var en stor lettelse at få at vide, når man har gået i 2 måneder og ikke vidst noget...  Den hoppede og dansede helt vildt til forskel fra sidst, hvor den bare sov og ikke ville forstyrres

Desværre kunne det ikke lade sig gøre at se kønnet, så vi må vente til min 37. uge (!) eller betale os fra det! Fik at vide, at det koster omkring 1200-1500 kr. ude i byen...!! WOW - nogle der kender et billigere sted i København/omegn??? Vi er jo nysgerrige!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

Christina31

Stort tillykke med en veloverstået MD- skanning.

Jeg skal afsted d. 27. maj, og er begyndt at tælle dage. Det bliver helt fantastisk at se, hvor meget lille babyen er vokset siden NF- skanningen.

Vi vil også gerne vide barnets køn, og har bestemt at vi betaler os fra det, hvis det ikke kan lade sig gøre ved næste skanning. Ved skanningsjordemoderen (som vist også ligger i KBH), koster det 700 kr.

Anmeld

13. maj 2010

Louisesam

Christina28 skriver:

Stort tillykke med en veloverstået MD- skanning.

Jeg skal afsted d. 27. maj, og er begyndt at tælle dage. Det bliver helt fantastisk at se, hvor meget lille babyen er vokset siden NF- skanningen.

Vi vil også gerne vide barnets køn, og har bestemt at vi betaler os fra det, hvis det ikke kan lade sig gøre ved næste skanning. Ved skanningsjordemoderen (som vist også ligger i KBH), koster det 700 kr.

Tusind tak  Ja, I skal glæde jer - det er en rigtig fin oplevelse! Vores lille var vokset som den skulle og organerne så fine ud! En rigtig lettelse, når man nemlig har gået siden NF scanningen og ikke vidst, om det vokser som det skal!

OK, det var da alligevel billigere... ved du hvad stedet hedder?? 

Anmeld

14. maj 2010

Christina31

Stedet hedder scanningsjordemoderen. Du kan finde adressen og tlf. nr. på scanningsjordemoderen.dk

Anmeld

14. maj 2010

Louisesam

Christina28 skriver:

Stedet hedder scanningsjordemoderen. Du kan finde adressen og tlf. nr. på scanningsjordemoderen.dk

Ah ok  Tusind tak skal du have!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.