Erfaringer med oddervogne samt lufthjul kontra massive hjul

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.730 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. maj 2010

Urz

Hejsa allesammen,

Min kæreste og jeg er nu nået til valg af barnevogn. Vi har besluttet os for en odder zip vogn på standard stel (x-dream stellet kunne ikke være i bilen - ironisk nok eftersom det jo fylder mindre, når det er klappet sammen - det gør det desværre bare ikke i længden, tværtimod).

Er der nogen der har erfaringer med odder og især odder zip modellen - gode som dårlige?

Og hvad er jeres erfaringer med lufthjul kontra massive hjul? - ekspedienten i babysam fortalte at lufthjulene til standardstellet ikke var nær så robuste og tykke som lufthjulene til x-dream stellet, og at han derfor ville anbefale massive hjul, da de tyndere lufthjul ville være i risiko for at punktere ofte..

Jeg har bare hørt at det skulle være nemmere og rarere at køre med lufthjul, men kan godt se det irriterende i at punktere hvert øjeblik..

På forhånd tak for jeres svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

misslea

Urz skriver:

Hejsa allesammen,

Min kæreste og jeg er nu nået til valg af barnevogn. Vi har besluttet os for en odder zip vogn på standard stel (x-dream stellet kunne ikke være i bilen - ironisk nok eftersom det jo fylder mindre, når det er klappet sammen - det gør det desværre bare ikke i længden, tværtimod).

Er der nogen der har erfaringer med odder og især odder zip modellen - gode som dårlige?

Og hvad er jeres erfaringer med lufthjul kontra massive hjul? - ekspedienten i babysam fortalte at lufthjulene til standardstellet ikke var nær så robuste og tykke som lufthjulene til x-dream stellet, og at han derfor ville anbefale massive hjul, da de tyndere lufthjul ville være i risiko for at punktere ofte..

Jeg har bare hørt at det skulle være nemmere og rarere at køre med lufthjul, men kan godt se det irriterende i at punktere hvert øjeblik..

På forhånd tak for jeres svar

hejsa...

jeg kan desværre ikke hjælpe dig.... men ja, jeg kunne VIRKELIG også godt bruge til erfaringer med lufthjul contra massive hjul genrelt....

så er der slet ingen, der sidder derude med erfaringer, I vil dele med os???

Skal bestille barnevogn indenfor de næste par uger, og hælder mest til lufthjulene, da jeg synes de fjedrer bedre og er rarest at køre med.... men vil rigtig gerne høre folks erfaringer...!!! Punkterer man konstant, eller er det til at leve med!!???

Håber det er okay, at jeg lige deltager i din tråd...

mange venlige hilsner fra Lea

Anmeld

24. maj 2010

lene

vil helt klart anbefale hjul med luft, har haft det til begge mine og har kun haft en punktering, syntes de andre har meget dårlig affjedring, så de bumper når man køre med dem

Hilsen Lene

Anmeld

24. maj 2010

misslea

lene skriver:

vil helt klart anbefale hjul med luft, har haft det til begge mine og har kun haft en punktering, syntes de andre har meget dårlig affjedring, så de bumper når man køre med dem

Hilsen Lene

ja... jeg synes nemlig også at man kan mærke tydelig forskel på fjedringen i barnevognen, og hælder derfor mest til lufthjul...!! Men har også bare hørt RIGTIG mange klage over gentagne punkteringer... så nu er jeg blevet helt i tvivl.... hmm.... dilemma dilemma

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.