Gonal f

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.745 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. maj 2010

Soap

Så er det opstart i dag for mig og har været til scanning og skal så i morgen starte på hormon 

Pergotime var i restordre så jeg skal køre en ren Gonal F denne gang

Er det nogen af jer som har prøvet kun med det ene produkt ?

Evt med hvilket resultat ?

Gyn sagde det gjorde det samme så hvorfor egentlig bruge 2 produkter når det er ?

Ja ved godt jeg skulle ha spurgt på klinikken, men jeg går helt i blank og glemmer halvdelen af hvad jeg vil spørge om hver gang så håber en af jer herinde ved noget omkring det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

Soap

Ingen ? 

Anmeld

13. maj 2010

Sofiedk

Jeg har kun været på puregon denne omgang, hvilket er det samme som gonal-f ... Plejer normalt at være på pergotime også, men denne gang valgte vi kun at bruge en slags og det har fungeret helt fint

Anmeld

13. maj 2010

Soap

Hvordan kan det være du kun er på en slags denne gang hvis jeg må spørge ? 

Anmeld

13. maj 2010

Sofiedk

Selvfølgelig må du spørge Det er noget jeg har besluttet sammen med lægen. Ville gerne se om det måske påvirkede min krop på en lidt bedre måde. Med pergotime har jeg altid kun produceret 1 æg, så sidste måned fik jeg først pergotime og så lidt puregon, fik så 2 æg og så denne gang fik jeg bare kun puregon og fik 3 æg, dog havde jeg en cyste, så var det kun det ene der voksede ordenligt.

Det er forskelligt hvad man reagere mest på, men for mig har der på ingen måde været de samme bivirkninger med puregon som pergotime.

Anmeld

13. maj 2010

LISBETH:-)

Jeg har altid kun fået en af delene. Men klart produceret flest æg med puregon. Jeg har også haft mindst bivirkninger ved puregon.

Skal føde om max 12 dage og hun er "lavet" kun på puregon :-)

Held og lykke

Anmeld

13. maj 2010

Soap

Jeg er godt nok også noget spændt på den scanning jeg skal til fredag , at se hvordan det har påvirket kroppen med antallet af æg 

Jeg stak mig selv for første gang i aften og blir overrasket hver gang over at det ikk gør ondt , de andre gange har jeg været en tøsetøs med otrivellen og lokket manden til det 

Anmeld

13. maj 2010

Soap skriver:

Jeg er godt nok også noget spændt på den scanning jeg skal til fredag , at se hvordan det har påvirket kroppen med antallet af æg 

Jeg stak mig selv for første gang i aften og blir overrasket hver gang over at det ikk gør ondt , de andre gange har jeg været en tøsetøs med otrivellen og lokket manden til det 

Otrivellen er i mine øjne også meget meget være en puregon. Nålen er også meget tykkere.

Jeg hader nåle og har følt det som psykisk voldtægt hver gang jeg har skulle stikke mig (Og det har været mange) men man kan lære og leve med meget. Man vænner sig til det, og det er jo for et godt formål.

Hilsen Lisbeth der snart har 2 børn pga. homonstimulering/insiminering

Anmeld

13. maj 2010

Soap

Tak for jeres svar 

Lisbeth : Hvor mange insemineringer har i været igennem inden der var bid ? 

Jeg ved godt det ikke er ens for alle , så er nok bar nysgerri 

Jeg kan ikke klikke citer, hmm 

Anmeld

13. maj 2010

Soap skriver:

Tak for jeres svar 

Lisbeth : Hvor mange insemineringer har i været igennem inden der var bid ? 

Jeg ved godt det ikke er ens for alle , så er nok bar nysgerri 

Jeg kan ikke klikke citer, hmm 

Åhhhh det har jeg helt fortrængt. Selvom min historie er endt lykkelig har vejen dertil ikke været vidre behagelig eller opløftende.

Jeg mener at det var 4 gange inden vi fik den første og 5 gange inden vi fik den jeg venter nu. Men hele historien står inde på min profil.

Jeg ønsker dig ihvertfald held og lykke!!!! Og vil bare sige at uanset hvad så er det det hele værd når man står med guldet i armene!!! Man skal aldrig opgive håbet, selvom det er meget op ad bakke!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.