Munder skriver:
Hvordan går det med ungerne og bleerne?
Halløjsa - tak fordi du spørger
.
Jamen det går faktisk rigtig godt
Stefanie får kun en ble på, når hun skal tisse eller lave prut. Så kommer hun selv og siger, at hun skal tisse. Hun får en ble på og vi tager den af igen 5-10 minutter efter. I børnehaven foregår det på samme måde. Og om natten har hun soveble på. Hun er glad og tilfreds med denne ordning. Jeg spurgte hende i dag, om hun havde lyst til at prøve og tisse på toilettet, men det afviste hun med det samme. Helt okay, hun skal osse lige have lov til at lære det. Dog sætter hun sig frivilligt op på det nogle morgner, men stadig med tøj på .)
Alexander klarer det vildt godt. Han har nu slet ikke haft ble på i 1½ uge (kun om natten) og der er nu dage, hvor der slet ingen uheld sker. Han klarer det osse fint i vuggestuen. Han sidder på de store toiletbræt og elsker at prøve toiletterne, når vi er ude - især hvis de har en anden farve end hvid
Nu her til aften ville han så heller ikke have soveble på....jeg tænkte lidt mit, men han blev ked af det og ville virkelig ikke have ble på. Så han er kommet i seng uden ble....han drak dog rimelig meget inden sengetid, så jeg har nu tænkt mig at give ham én på, når han sover .)
Vi har faktisk været i legetøjsbutikken i dag og købe en gave til dem hver, fordi de er så dygtige ikke at bruge ble mere. De var super glade og fik rigtig leget en masse med det hele.
Jeg håber meget på Stefanie snart får lyst til at bruge toilettet osse, men syntes alligevel vi er nået langt allerede 
Super skønt 
Knus fra Lone 
Anmeld