Hvad vil de gøre for manden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. maj 2010

Anonym trådstarter

Hvad gør de hvis det er mandens sæd der er nået galt med?

Og hvad kan grundene være til ufrivillig barnløshed?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

Anonym trådstarter

ingen?

Anmeld

12. maj 2010

otlitrom

Jeg ved ikke, hvad de kan gøre for manden. Men Zink skulle hjælpe på sædkvaliteten, så det kunne han måske begynde at tage?

Anmeld

12. maj 2010

Anonym trådstarter

kitty skriver:

Jeg ved ikke, hvad de kan gøre for manden. Men Zink skulle hjælpe på sædkvaliteten, så det kunne han måske begynde at tage?

vi ved ikke om der er nået endnu, det er bare hvis der er, hvad de så kan gøre.
Men har hørt om Zink, men på apotket fik jeg afvide af kassedamen, at hun aldrig havde hørt at det skulle hjælpe, og at internette jo siger så meget....

Anmeld

12. maj 2010

otlitrom

Anonym skriver:

vi ved ikke om der er nået endnu, det er bare hvis der er, hvad de så kan gøre.
Men har hørt om Zink, men på apotket fik jeg afvide af kassedamen, at hun aldrig havde hørt at det skulle hjælpe, og at internette jo siger så meget....

Det kan i hvert fald ikke skade at han tager det. Jeg har beordret manden at tage det, og han brokker sig da ikke endnu! Han har heller ikke fået grønne pletter eller noget andet!

Jeg synes bare I skal prøve. Tænk, hvis det er dét der skal til!

Anmeld

12. maj 2010

Anonym trådstarter

kitty skriver:

Det kan i hvert fald ikke skade at han tager det. Jeg har beordret manden at tage det, og han brokker sig da ikke endnu! Han har heller ikke fået grønne pletter eller noget andet!

Jeg synes bare I skal prøve. Tænk, hvis det er dét der skal til!

ja det har du jo helt ret i.

Hvor mange mg er det om dagen?

Anmeld

12. maj 2010

AnneH

Anonym skriver:

Hvad gør de hvis det er mandens sæd der er nået galt med?

Og hvad kan grundene være til ufrivillig barnløshed?

Jeg ved ikke om der er noget man selv kan gøre.

men hvis man prøver at blive gravid og det er mandens sæd som ikke er som det skal være, er det stadig muligt at blive gravid med hjælp fra klikken.

Min mands sæd er heller ikke i top og vi har derfor været i behandling på Skejby. Her fik jeg taget æg efter hormon behandling også befrugtede de ægget ved at tage en sædcelle og og indfører den i ægget.

Det virkede for os, for jeg er pt gravid i 6. uge

Anmeld

12. maj 2010

oo

man kan gøre fantastisk meget idag. et vennepar til min ene søster står i den situation at manden har mistet den ene testikel til kræft tidligere i sit liv, og han laver altså ikke sædceller der kommer ud af kroppen eller noget (hvilket jo unægteligt gør det lidt svært at opnå graviditet )

alligevel kan de gå ind og hente noget et eller andet i hans tilbageblevne testikel som de kan bruge til at befrugte ægget med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.