hejhej
og velkommen til 
ja, det er det man kalder en udredning, altså at få taget prøver og tests inden man kommer til samtale på klinikken.
de tager blodprøverne for at tjekke at du ikke har nogle hormoner der forstyrrer din cyklus, fx kan man se om du har PCO på denne måde (så vidt jeg ved, men der er flere PCO piger herinde, de rkan fortælle meget mere om det).
Scanningen du skal have foretaget er højst sandsynlig en undersøgelse hvor de sprøjter kontrastvæske ind i dine æggeledere for at se om der er normal passage - det er der også mange andre der kan fortælle om.
vi var selv uforklarligt barnløse, dvs at min cyklus og hormonbalance var i topform, Sørens sædtal lå på normalen og vi burde kunne undfange selv. jeg fik ikke lavet undersøgelsen med kontrastvæske, men vi startede i IUI behandling ved OUH i december 2008 og kørte 6 IUI behandlinger inden vi blev naturligt gravide i janaur i år 
rigtig meget held og lykke - og stil spørgsmål! hos alle I kommer i kontakt med, det er jeres kroppe og jeres fremtid der skal igennem de her undersøgelser osv 
Anmeld