36+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2010

Risen

SMUKSAK! Og er du gal en kæmpe mavse du har fået dig ! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

smokin

lululupo skriver:

he he nej nægter, men den vægt, er oppe på 96 shhhhhhhh     arhhhhhh 5 kg på 2 uger!!!!!! Væske højst sandsynligt, men skal til læge igen fredag Så mit kamera kan ikk tage billeder i den størrelse

haha - jeg går IKKE på vægten mere!! Jeg går først på vægten når prinsessen + følge er kommet ud. Jeg kan slet slet ikke klare de tal. Og målebåndet er på mystisk vis forsvundet (det vil jeg dog gerne finde, for det går godt nok stærkt pt.)

Anmeld

12. maj 2010

smokin

Risen skriver:

SMUKSAK! Og er du gal en kæmpe mavse du har fået dig ! 

Der var en håndværker der råbte efter mig på fisketorvet "du popper snart med den strutmave"

PINLIGT PINLIGT! det går simpelthen så stærkt nu. for 3 uger siden var den lille og fin... NU er hvalen kommet til byen!

Anmeld

12. maj 2010

smokin

lillespurv19 skriver:

GUDESKØNT BILLEDE Du strutter helt vildt, men ser dog ud til meget snart at være klar til at poppe prinsessen ud

yeeeees vi har også aftalt at efter uge 37 når farmand mener det er legalt så kommer hun ud! Så hun ruger på sin sidste uge!

Anmeld

12. maj 2010

lululupo

Zette skriver:

haha - jeg går IKKE på vægten mere!! Jeg går først på vægten når prinsessen + følge er kommet ud. Jeg kan slet slet ikke klare de tal. Og målebåndet er på mystisk vis forsvundet (det vil jeg dog gerne finde, for det går godt nok stærkt pt.)

He he uhhh ja målebåndet siger her 115

Hmmm måske det kunne forsvinde her på mystisk vis også.........

Anmeld

12. maj 2010

Risen

Zette skriver:

Der var en håndværker der råbte efter mig på fisketorvet "du popper snart med den strutmave"

PINLIGT PINLIGT! det går simpelthen så stærkt nu. for 3 uger siden var den lille og fin... NU er hvalen kommet til byen!

hahah, hvad man ikke skal høre på som gravid .. Men det er godt nok også vildt, du er jo dobbel så stor som mig og kun nogle uger længere henne.. det er bare gået hurtigt, men det klær dig altså !

Anmeld

12. maj 2010

smokin

Risen skriver:

hahah, hvad man ikke skal høre på som gravid .. Men det er godt nok også vildt, du er jo dobbel så stor som mig og kun nogle uger længere henne.. det er bare gået hurtigt, men det klær dig altså !

Hvis du kigger 3 uger tilbage til sygehusbilledet så vil du se at den er sprunget i luften nærmest!

Den var meget lille før....

Men der ligger altså også 4 kg prinsesse derinde nu.

Anmeld

12. maj 2010

smokin

lululupo skriver:

He he uhhh ja målebåndet siger her 115

Hmmm måske det kunne forsvinde her på mystisk vis også.........

når jeg finder mit skal du få chokket!

Anmeld

12. maj 2010

lululupo

Zette skriver:

når jeg finder mit skal du få chokket!

uhhhh du må igang med at lede så jeg ikke føler mig helt alene.... Har fået den vildeste tyrenakke også, ups ups!!! Skal til frisøren om lidt, har en veninde som lige skal trylle lidt, håber det hjælper......

Anmeld

12. maj 2010

Maria.

Super flot mave!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.