Scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

448 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. maj 2010

stenbukken

Jeg startede op med Pergotime i sidste uge og har idag været til scanning.
Der var to store æg i den side, som desværre ikke fungere. Men i den anden side var der et endnu større æg :-)
Jeg skal mandag morgen tage en sprøjte med Ovitrelle og får så ægløsning tirsdag aften (så nu er det bare igang :-D)

Hun var meget optimistisk pga. æggets str. og min kæreste sædkvalitet ( som ligger på 60 :-D)

Jeg er bare så træt i de her dage og har hovedpine konstant.
Derudover bløder jeg stadig - det skyldes min slimhinde (den så meget grumset ud på scanningen, men hun mente godt, at et æg ville kunne sætte sig fast alligevel).
Man kunne lave en udrensning af slimhinden, men det ville kræve en anden hormonbehandling, som så ville udskyde forsøg på graviditet.

Hun sagde, at vi evt. skulle overveje insemination, hvis det ikke lykkes denne eller næste gang.
Men det vil min kæreste ikke - selvom jeg har forklaret ham, at det ikke er noget større :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

oo

rigtig meget held og lykke

hvordan kan det være din kæreste ikke vil insemination??

Anmeld

12. maj 2010

stenbukken

Tak tak :-)

Har spurgt ham flere gange og han siger, det er fordi, han er bange for, at der er bivirkninger ved det eller at jeg skal gå igennem for mange ubehagelige ting (har prøvet at forklare ham, at det ikke er noget af betydning og vil da prøve og se, om jeg ikke kan rykke hans grænser lidt :-))

Anmeld

12. maj 2010

oo

nåååh det er dejligt at han bekymrer sig! men IUI behandlingen er jo ikke meget anderledes end den du får nu, kan man sige. sådan hormonmæssigt. måske ville du få Gonal-f mellem pergotimen og ovitrellen, men det kan også sagtens være de ville beholde det som det er nu, når du nu reagerer positivt på det og så kommer I jo bare ind med en sædprøve to dage efter ovitrellen som de oprenser og nogle timer senere lægger op i dig (ved en gynækologisk undersøgelse) - det er ikke slemt men det ved du sikkert!!

mænd er nogle finurlige størrelser nogle gange - men forhåbentlig negler I den her første gang og så behøver i ikke tænke mere på behandling

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.