Hvis der var valg imorgen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvis der var valg imorgen hvad ville du så stemme?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

749 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. maj 2010

Risen

Hvad ville du så stemme? Har en idé om at Lars løkke ikke forbliver på posten som statsminister meget længere. Og har en lille idé om at der er mange som er på den røde side herinde.. Så lad os se om det virkelig er sådan eller ej? 

Knus hende som keder sig helt utroligt meget på grund af det møgvejr og den lange ventetid til termin! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

Svei

Sidst den var herinde blev det et flertal til sf og s....men det var det jo også ved sidste valg hvis vælgerne kun havde været kvinder.

Anmeld

12. maj 2010

Risen

Hov I må selvfølgelig godt fortælle hvorfor eller lade vær , men husk takt og tone 

Anmeld

12. maj 2010

Risen

Yrsa skriver:

Sidst den var herinde blev det et flertal til sf og s....men det var det jo også ved sidste valg hvis vælgerne kun havde været kvinder.

Ja man kan selvfølgelig ikke regne med at vi kvinder herinde er repræsentative for hele dks befolkning..

Anmeld

12. maj 2010

oo

jeg tror vi kan regne 100% med at lars løkke bliver skiftet ud med Helle Thorning...og det udelukkende fordi danskerne KEDER sig! vi gider simpelthen ikke se på den samme regering i mere end to-tre runder og nåhja, så får den siddende regering altid fucket lidt op i tingene, og så stemmer vi den anden side ind, indtil de også har fucket lidt op i tingene

jeg stemmer enhedslisten som jeg altid har gjort, de er det eneste parti der er i nærheden af mine holdninger - selvom jeg synes det er kvalmene som primært Johanne har fremturet med propaganda for Villy Søvndal på det seneste

Anmeld

12. maj 2010

MM1987

Jeg tror du er inde på noget af det rigtige Trine. 

Men jeg tror ikke det er en dårlig ting det bølger lidt frem og tilbage. I perioder med ventrefløjen i regering så får vi postet nogen penge i velfærden og når vi har højrefløjen på så får vi betalt lidt gæld tilbage...

Jeg stemmer helt sikkert på venstrefløjen og er nok mest SF, men sidst stemte jeg personligt på Helle T af mere "taktiske" årsager, da hun havde mere brug for det end Villy, men jeg ved godt at man ikke kan gøre sådan, men derfor kunne jeg godt finde på det igen

Anmeld

12. maj 2010

FrkT

Jamen jeg ville stemme SF. Kan faktisk ikke finde et parti som matcher vildt mange af mine holdninger, men SF er dem der kommer tættest på. Så har indtil videre sat 3 (eller er det 4?) krydser ved SF og et enkelt ved de radikale, da jeg stemte første gang..

Og Trine, du har så evigt ret! Når vi bliver trætte nok af tingene skal regeringen lige vendes på den anden side.... og om igen senere

Anmeld

12. maj 2010

Risen

Tjuhl skriver:

jeg tror vi kan regne 100% med at lars løkke bliver skiftet ud med Helle Thorning...og det udelukkende fordi danskerne KEDER sig! vi gider simpelthen ikke se på den samme regering i mere end to-tre runder og nåhja, så får den siddende regering altid fucket lidt op i tingene, og så stemmer vi den anden side ind, indtil de også har fucket lidt op i tingene

jeg stemmer enhedslisten som jeg altid har gjort, de er det eneste parti der er i nærheden af mine holdninger - selvom jeg synes det er kvalmene som primært Johanne har fremturet med propaganda for Villy Søvndal på det seneste

Ja det har du helt sikkert ret i.. 

Tror bare også det har noget at gøre med Lars Løkkes måde at håndterer problemer og hans særlige måde at fører politik på.. Jeg stemmer ikke i det røde felt ,men kunne faktisk overveje det i det næste valg udelukkende på grund af Lars løkke.. Jeg kan stadig slet ikke forstå hvordan en mand som Anders kan vælge løkke som efterfølger 

Anmeld

12. maj 2010

oo

Risen skriver:

Ja det har du helt sikkert ret i.. 

Tror bare også det har noget at gøre med Lars Løkkes måde at håndterer problemer og hans særlige måde at fører politik på.. Jeg stemmer ikke i det røde felt ,men kunne faktisk overveje det i det næste valg udelukkende på grund af Lars løkke.. Jeg kan stadig slet ikke forstå hvordan en mand som Anders kan vælge løkke som efterfølger 

da anders fogh kom på kunne jeg slet ikke se hvordan han nogensinde skulle blive til noget, han var bare en lille skødehund i Venstre.

Lars løkke er bestemt heller ikke min kop the...han virker så...hmm...ligeglad eller så "dumdadej, nu leger vi lige jeg er statsminister" agtig. på den anden side så bryder jeg mig heller ikke om hverken Helle eller Villy...slet ikke Villy, som gir mig myrekryb 

jeg tror ikke rigtig der er ret mange som ikke ville være lidt nogle klapthatte at få til statsminister - det skulle da lige være Søren Søndergaard!!

Anmeld

12. maj 2010

Risen

Tjuhl skriver:

da anders fogh kom på kunne jeg slet ikke se hvordan han nogensinde skulle blive til noget, han var bare en lille skødehund i Venstre.

Lars løkke er bestemt heller ikke min kop the...han virker så...hmm...ligeglad eller så "dumdadej, nu leger vi lige jeg er statsminister" agtig. på den anden side så bryder jeg mig heller ikke om hverken Helle eller Villy...slet ikke Villy, som gir mig myrekryb 

jeg tror ikke rigtig der er ret mange som ikke ville være lidt nogle klapthatte at få til statsminister - det skulle da lige være Søren Søndergaard!!

Ja det har du egentlig ret i.. Ingen af dem er særlig gode... Vi må sku have Mads Lebech på banen! Han gjorde sku et god stykke arbejde i Frederiksbergs kommune.. Synd han har sagt farvel til politik ..

Har hørt noget med at Villy er blevet skilt 3 gange og  har elskerinder og jeg ved ikke hvad.. hehe. Hvad der ikke er af rygter..Men 1 ting som virkelig irriterer mig ved Villy og Pia er at de deltager i programmer som "Middag for 5" eller hvad det nu hedder.. Synes slet ikke de hører til fjernsynet på det måde.. NEJ TAK, lad bare sydney lee om det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.