Ingen vægttab...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. maj 2010

Kloster

Hej igen.

Nu har jeg løbet fast 3-4 gange om ugen siden januar (har kun holdt pause i 2 uger ialt - pga fødselsdage og en skade i ankel)

Men jeg kan simpelthen ikke forstå, jeg OVERHOVEDET ikke kan se noget. Kan ikke mærke det på mit tøj ell på tallene på vægten. Og vægten  ved jeg godt, man ikke kan regne med, men mit tøj er sgu stadig i det mindste pga jeg stoppede med at ryge d. 1. januar.

Kan da ikke forstå, man slet ikke kan se noget.

Må lige sige, at jeg ikke passer på, hvad jeg spiser. Jeg grov æder ikke. Spiser bare alm og elsker grøntsager. Nok også derfor jeg undre mig sådan...

VH KLoster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

Svei

Hvis du skal tabe dig, så er motionen ikke det vigtigste, det er maden...og jeg må indrømme at jeg nemmere taber mig uden motion, for jeg bliver så skide sulten. og spiser nemt for meget eller forkert.

Det motionen gør er jo at gøre din krop smukkere...tone den og få det hele til at sidde godt...men skal du tabe dig, så kræves der altså en indsats og mere end bare lige at passe lidt på...ned i portioner evt og så spis det rigtige.. og jo mindre du skal tabe, jo sværere at det jo desværre.

Jeg er selv i gang med tre latterlige dumme kilo jeg ikke kan slippe...hader dem...

Anmeld

12. maj 2010

Ina33

Kloster skriver:

Hej igen.

Nu har jeg løbet fast 3-4 gange om ugen siden januar (har kun holdt pause i 2 uger ialt - pga fødselsdage og en skade i ankel)

Men jeg kan simpelthen ikke forstå, jeg OVERHOVEDET ikke kan se noget. Kan ikke mærke det på mit tøj ell på tallene på vægten. Og vægten  ved jeg godt, man ikke kan regne med, men mit tøj er sgu stadig i det mindste pga jeg stoppede med at ryge d. 1. januar.

Kan da ikke forstå, man slet ikke kan se noget.

Må lige sige, at jeg ikke passer på, hvad jeg spiser. Jeg grov æder ikke. Spiser bare alm og elsker grøntsager. Nok også derfor jeg undre mig sådan...

VH KLoster

Da jeg løb meget, vejede jeg meget mere end jeg gør nu hvor jeg ikke løber. Grunden til jeg ikke tabte mig, var afgjort at jeg blev så frygtelig sulten og dermed spiste mere.... Måske gør du også det?

Kender du madlog? Der kan man få et megt godt billede af om man måske indtager alt for mange kalorier...

Louise

Anmeld

12. maj 2010

Svei

Loppe skriver:

Da jeg løb meget, vejede jeg meget mere end jeg gør nu hvor jeg ikke løber. Grunden til jeg ikke tabte mig, var afgjort at jeg blev så frygtelig sulten og dermed spiste mere.... Måske gør du også det?

Kender du madlog? Der kan man få et megt godt billede af om man måske indtager alt for mange kalorier...

Louise

Hi hi...lige præcis...der skete det samme med mig...jeg tabte mig heller ikke af det, men fik sgu en smuk krop af al det løb og svømning..

Anmeld

12. maj 2010

Kloster

Ja det er nok rigtigt med jo mindre kg jo sværer. Det der er mit problem er de flæsk, der hænger ud over kanten på mine bukser   Og min store lår. Men min lår er blevet store efter jeg er begyndt at løbe, så det er fair nok. Mine tal på vægten er heller ikke katastrofale. Men det skide løse klamme flæsk, der hænger ud over kanten af bukserne, har jeg svært ved. Føler altid det kan ses.

VH Kloster

Anmeld

12. maj 2010

Svei

Ja det er nok rigtigt med jo mindre kg jo sværer. Det der er mit problem er de flæsk, der hænger ud over kanten på mine bukser   Og min store lår. Men min lår er blevet store efter jeg er begyndt at løbe, så det er fair nok. Mine tal på vægten er heller ikke katastrofale. Men det skide løse klamme flæsk, der hænger ud over kanten af bukserne, har jeg svært ved. Føler altid det kan ses.

VH Kloster

Jamen, den forsvinder da ikke ved løb, det er jeg ret sikker på..du får mindre fedt på kroppen, men jeg tror der skal andet til end løb for at få slaskemaven væk og så må du jo nok også til at indse at du som ikke ung mere heller ikke har en krop som en.. tidens tand..

Men dine lår bliver i hvert fald meget større og flottere af løb...og så bliver din røv rigtig flot af det også...

Men altså, man skal nok også finde det rigtig tøj til den krop man har og til at skjule det man ønsker at skjule...og så ellers finde ro i sin krop..

Anmeld

12. maj 2010

Kloster

Må indrømme at jeg har både hofter, talje og bryster. Det må "bare" gerne blive flot og smuk, som "Yrsa" skriver.

Men jeg er sååå sulten. Virkelig reel sulten. Men det er jo også meget normalt, når man løber meget. Jeg vil gerne have en smuk, feminin erotisk krop. Især efter 3 graviditeter og et godt ægteskab på snart 11 år. Vil gerne være en flot moden kvinde.

Anmeld

12. maj 2010

Svei

Kloster skriver:

Må indrømme at jeg har både hofter, talje og bryster. Det må "bare" gerne blive flot og smuk, som "Yrsa" skriver.

Men jeg er sååå sulten. Virkelig reel sulten. Men det er jo også meget normalt, når man løber meget. Jeg vil gerne have en smuk, feminin erotisk krop. Især efter 3 graviditeter og et godt ægteskab på snart 11 år. Vil gerne være en flot moden kvinde.

Er det kun din mave der er træls eller hvor er det henne du ikke er tilfreds og hvad forventer du?

Hvor meget vil du gerne tabe??

Anmeld

12. maj 2010

Kloster

Yrsa skriver:

Er det kun din mave der er træls eller hvor er det henne du ikke er tilfreds og hvad forventer du?

Hvor meget vil du gerne tabe??

Jeg er lidt ligeglad med tallene på vægten, men kunne jeg vælge og vrage, ville jeg da gerne smide 7 -8 kg.

Men det er det flæsk i siderne og på maven, der for alvor genere mig.

Anmeld

12. maj 2010

Svei

Jeg er lidt ligeglad med tallene på vægten, men kunne jeg vælge og vrage, ville jeg da gerne smide 7 -8 kg.

Men det er det flæsk i siderne og på maven, der for alvor genere mig.

Og det er det der er kommet på efter du stoppede med at ryge?

Altså, hvis jeg var dig eller som jeg har oplevet det, så ville jeg sætte fuld fokus på maden og som en anden skriver evt bruge madlog...spis ikke efter klokken atten, det synes jeg virker for mig. Og så kunne det jo være du bare skulle gå en tur hver dag og droppe den hårde motionsform du kører nu og så først gå igang når du vejer det det du...så belaster du heller ikke knæene unødigt med de her ekstra kilo..

Ang. tallene så er det vel ikke tallet man finder vigtigt, men det er bare nemt at se der sker noget ved en vægt...jeg ved hvor jeg har det bedst og hvad jeg skal veje for at synes det er pænt...og det selvom det er en tung væg jeg har, men altså, som du skriver...hvad vægten skriver som idealvægt er jo lige meget..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.