Hvem er det nu vi er?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.871 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. maj 2010

linemus

Håber der er stemning for at bruge vores nye maj-mor-gruppe

Skal vi ikke lige have en status over, hvem vi nu er, og om vi har født eller venter i spænding?

Mig selv: Line, 32 år, nu mor til 4 Jeg har Sebastian (5,5 år), Signe & Nanna (3 år til juli) og nyeste skud den lille babypige (uden navn) fra 4. maj  Vi bor sammen med far Kasper i Hou ved Nordjyllands østkyst.

Her kommer lige et billedeaf min dejlige børneflok (hvilket vist efterhånden ligger i flere forums herinde):

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

BellaT

Hej Line. Samme mødregruppe igen. 

Mig: Jeg hedder Helle, er 31 år og har Phillip fra juli'07. Jeg har termin med lillesøster Malia d. 5. juni, men pga planlagt kejsersnit kommer hun ud sidst i maj. Jeg bor sammen med min kæreste Michael i Egtved, tæt på Kolding. Vi har lige solgt vores hus og købt et andet. Så vi kommer til at stå både med baby og flytning på samme tid. Tjaaa, vores hussalg gik meget hurtigere end forventet. Men vi klarer det jo alligevel. Selvom det er svært at koncentrere sig om andet end Malias snarlige ankomst for tiden.

Mig og Phillip:

Anmeld

13. maj 2010

LISBETH:-)

Så er der mig

Jeg hedder Lisbeth, er 33 år og bor på falster sammen med min mand Carsten, vores datter Amalie fra Juli 07, basset hunden Nemo og ja, så snart lillesøster der efter planen skal komme til verden ved PKS d. 25/5

Anmeld

15. maj 2010

Mille83

Hej alle.

Så er der mig.

Mille, 26 år fra Horsens, bor sammen med min kæreste Thomas og vores dværgpinscher Carlos, venter første barn med ankomst 29 maj, en lille prinsesse, og er meget spændt på det hele...

Lyder som om i alle har børn i forvejen så kan jeg da altid få lidt gode råd

Anmeld

15. maj 2010

Vidunderligeunger

Hejsa

Mit navn er Mitzie, jeg er 20 år ung () bor i Ringkøbing i vestjylland sammen med min kæreste jesper som er 30. Vi venter vores første barn med termin d. 31. maj, men grundet lillepigen ligger i UK (hovedet opad) skal jeg have PKS d. 25/5...Havde drømt om den her naturlige fødsel i vand, uden smertelindrende, men man kan ikke vinde hver gang.

Glæder mig til at følge med i jeres alle sammens liv, og læse en masse FB'er den kommende 14 dages tid - det er simpelthen yndlingslæsning herinde... for mig

Håber at se lidt flere også

Knus Mitzie 37+5 

Anmeld

15. maj 2010

Malene84

Hey girls...

Jamen jeg melder mig også... jeg fødte d. 05.05.10 (fedeste dato ever) to små guldklumper, Tristan og Villads. Jeg er 25 år og bor sammen med min kæreste. Det er vores første børn. Jeg fødte dem selv, og de vejede til sammen 6,3 kilo - ikke så underligt jeg følte at det blev tungt til sidst. hehe.

Anmeld

20. maj 2010

AnnaMJ

Jeg hedder Anna er 32 og bor i København sammen med min kæreste Michael. Vi er lige blevet forældre til vores første barn Becca d. 18. maj, så jeg synes også det lyder godt at der er flere af jer som er mere erfarne i forældreskab. Det kunne jo være man kunne få brug for et godt råd.

Anmeld

13. august 2010

nevfaniel

hej alle sammen
jeg hedder steffie og er 23 år jeg fik en lille datter den 30 maj på 3600 gram mig og min mand christian bo i vores nye hus i korsør sammen med vores hund jason og vores katte nemo og minimis

Anmeld

27. august 2010

Tdittmann

Hej maj-mødre

melder mig også lige på banen:

Lidt om mig: Jeg hedder Tanja, er 32 år og har Amalie fra januar 2003, Camilla fra nov.2004 og Anders fra 18.maj 2010

Jeg bor sammen med min mand Karsten, som jeg har været gift med i 10 år. Vi bor i Torø Huse lidt syd for Assens på Fyn.

Anmeld

20. oktober 2010

LISBETH:-)

Er det ikke flere maj mødre der vil være med?? Nu skal vi da have gang i den gruppe her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.