Update op os :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. maj 2010

Kristina V

Imorgen bliver lillemand 1 md  Tiden går bare monster stærk.

Vi havde SP på besøg i mandags, og han har taget 600 g på de sidste 3½ uge.. Hun synes han var helt aldeles vidunderlig, og elskerde simpelthen min dejlige familie. (både manden og Karoline var hjemme). Vi havde også denne SP ved Karoline, så hun spurgte jo også meget til hvordan hun tager det, men kunne hurtigt se hvor meget Karoline elsker ham.

Vores størreste problemer pt. må være at Karoline er i trods alderen, så der fik vi lige nogle fif til at håndtere hende  

Ellers går det bare rigtig fint her. Det har hjulpet mig rigtig méget at starte i terapi, har fået en masse redskaber som hjælper i daglig dagen.. Så nu kan jeg skrive -lykkelig og glad mor til 2

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

Lulle25

Sikke en fin lille dreng kristina og dejligt det går bedre. Han ligner godt nok Karoline så det er da ikke så mærkeligt at sp er elle vild med ungerne

Knus Louise

Anmeld

12. maj 2010

Anja

Sikke en skøn lille dreng! Og lækkert, at han trives fint og tager godt på

Du må da gerne dele ud af de fif sp gav omkring trodsalderen  - det er vi sikkert flere, der vil sætte pris på

Anmeld

12. maj 2010

Muffinmus

begge to skønne skønne børn. og er sikker på de nok skal lege godt om nogle år:-)

Anmeld

12. maj 2010

ivfmarie

Åhh hvor er det godt aat høre at du er ovenpå igen. Og at ungerne har det godt...

Anmeld

12. maj 2010

Lene76

dejligt at høre at du er "lykkelig" igen  dejlige unger du har...... vil osse gerne høre de fifs din sp kom med

Anmeld

13. maj 2010

Kristina V

Jamen de var faktisk ret simple, men synes det virker så småt.. hun sgade det godt kunne tage tid. Men det hele drejer sig om at give barnet selvværd. Og når barnet så gør noget forkert ska med sige:

-JEG vil godt have du ikk slå- isteder for -DU må ikke slå-

Hun havde en rigtig go forklaring på det, som ejg selvf. ikk kan huske. Men hvergang jeg skal rette karoline siger jeg JEG foran

Og så har vi lavet en time out bænk. men det havde vi nu inden. Det står ganske kedeligt ude i vores gang, og den roste hun. Hun siger det er rigtig godt, for så kan man sige at man godt vil have time out og hun kan komme ind nå´r man er klar. Så undgår man også at man ikk kommer til at råbe...

Jeg synes det fungere for os! Manden skal dog vende sig til at sige JEG.

Tak for jeres søde ord. Synes også mine unger er lækre.. imorges lå jeg og ammede bassen, og så kom Line kravlende op under min dyne. Så lå vi alle 3 og morgen puttede

Anmeld

16. maj 2010

linemus

Hvor er det dejligt at høre, du er blevet glad igen Du har nogle skønne børn. Han er bare dejlig den bette. Har jeg misset, hvad han hedder, eller kan I heller ikke bestemme jer? (vores store problem pt...). Tillykke med ham, endnu engang!

Knus Line

Anmeld

16. maj 2010

Kristina V

linemus skriver:

Hvor er det dejligt at høre, du er blevet glad igen Du har nogle skønne børn. Han er bare dejlig den bette. Har jeg misset, hvad han hedder, eller kan I heller ikke bestemme jer? (vores store problem pt...). Tillykke med ham, endnu engang!

Knus Line

1000 tak Han skal hedde Alexander. Han skal døbes i næste md. så har lige pt. ønskeseddel krise...

Uuu vi havde snakket om navne inden, så det var faktisk bare at vælge da han kom ud. Men nøøøøj der er mange som spørger os om det nu er det han skal hedde  

Anmeld

16. maj 2010

linemus

Kristina V skriver:

1000 tak Han skal hedde Alexander. Han skal døbes i næste md. så har lige pt. ønskeseddel krise...

Uuu vi havde snakket om navne inden, så det var faktisk bare at vælge da han kom ud. Men nøøøøj der er mange som spørger os om det nu er det han skal hedde  

Alexander er da så fint. Og når man først har valgt, så er det da bare det rigtige for en. Glæder mig til vi når så langt Vi har en lille liste, men er ikke helt enige eller helt sikre. Men når vi får valgt, så er der da ingen der skal begynde at sætte spørgsmålstegn ved det, så får de ballade med mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.