Hvad gør jeres børn til og hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.111 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. maj 2010

Svei

(hmm,....hvorfor kan man ikke rette i overskriften.. )

Men hvad går jeres børn til og hvorfor..?

Mine unger er først startet på at gå til fritidsinteresser da de selv ønskede det...

De store har begge prøvet håndbold i en periode, måske nok fordi deres far gik til det..

Så har Bertram gået til ridning og musikværksted i år. De to andre vil ikke gå til noget.

Her er så hvad Bertram udover musikværksted har valgt at gå til..og det er med en mor der er minusmusiskalsk, men synes det er super han har disse evner og lyster....må være fra far og moster )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

9510

Min tøs går til fodbold, det er det eneste hun gider lige i øjeblikket, ellers har hun prøvet håndbold, ridning og svømning,

Anmeld

12. maj 2010

Agnete

Min pige har gået til svømning siden hun var ca 6 mdr, dvs i 3 år. Hun kan stadig ikke svømme, men elsker at komme i svømmehallen  Og så har hun gået til gymnastik i en sæson. Det er også fantastik sjovt. Det er ting jeg har valgt for hende (hvor jeg selv kan være med på hold), og så længe hun synes, at det er sjovt, er det fint med mig.

Anmeld

12. maj 2010

DK

Kirstine har gået til dans i 2 år nu. Det første år gik hun til standard dans for 3-4 årige (avancerede sanglege) og det sidste år har hun gået til MGP dans. Altså sådan lidt showdans-agtigt. Hun er super god og synes det er sjovt.

Jeg valgte hun skule gå til dans fordi det er i en gruppe, hun bliver nødt til at snakke og fungere sammen med de andre, samtidig med hun skal modtage information hun skal huske. Derudover er det jo sundt at bevæge sig og få en bedre motorik! De afholder et afdansningsbal hvert år for ca. 250 mennesker hvor hun så har skulle stå forrest og vise hvad hun kunne. Hun er lidt forsigtig typen, så det har været rigtig godt for hende at blive udfordret og overvinde hende generthed så fint!! Det har virkelig givet hende selvtillid!

Anmeld

12. maj 2010

wamse

Min søn går til fodbold og har gjort det i 100 år Han elsker fodbold og alt omkring fodbold.

Lærke startede til gymnastik sidste år, men pludselig ville hun ikke vøre der mere, så hun stoppede igen. 

Hun elsker at danse, så når vi er faldet til i den nye lejlighed, så vil jeg melde hende til dans, og se om hun kan lide det.

Anmeld

12. maj 2010

mortilfreja

Min datter er her i foråret startet til fodbold.. Det er hun helt vild med.

Ellers har hun gået til gymnastik i 3 år men det gad hun ikke mere.. Hun har oz prøvet at gå til Inliner (rulleskøjtning) 

Anmeld

12. maj 2010

trunte89

Min Sara gik til gymnastik sidste år. Hun elskede det, så regner med, at hun skal igen når sæsonen starter. Ellers kommer hun helt sikkert til at gå til noget andet.

Anmeld

12. maj 2010

Marco2

Min datter går til tumlingegymnastik. Men det er ikke så meget gymnastik over det - snarere en stor tumleplads hvor de kan lege som de lyster. Men hun er begyndt at give udtryk for at hun ikke gider mere. Hun vil hellere gå til ridning... siger hun. Men hun er knap 3 år så om hun helt ved hvad det indebærer kan jeg tvivle lidt på.

Anmeld

12. maj 2010

Tdittmann

Min datter på 5 år har gået til gymnastik i 2 år og synes bare det er dejligt.

Den store på 7 år har gået til gymnastik 1 år og i denne sæson har hun gået til spejder som lige var noget for hende. Hun elsker udeliv og udfordringer.

Anmeld

12. maj 2010

nannanadja

først gik min pige til gym.. vi købe helem outfitet så gad hun ikke det mere....  så nu går hun til ridning og det elsker hun...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.