Hjælp til babyalarm.... er der nogle eksperter??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

588 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. maj 2010

lisbethita

Hej piger,

Vi har lige købt den nye Super Nova babyalarm. Den er vel nok fin!! Den virker fint nok, ser det ud til, hvis ellers jeg har fået den indstillet rigtigt.

Men .....jeg har et dumt spørgsmål. Hvor plejer I at placere babyalarmen?? Helt oppe ved babyens hoved?? Men så registrer den jo ALLE bevægelser. Og Smilla har det med at ligge og hygge i laaaaaang tid. Det betyder at babyalarmen konstant siger lyde, når hun hygger...

Help.....anyone??

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Da Luka og Lina var helt små så stod den ved deres hoved i liften. Da de blev lidt større og kom over i selve barnevognen puttede jeg den i luftrummet på kalechen på barnevognen. Vi har en Emmajunga og der kan man åbne en lille rum med net i bag på kalechen, så der kommer ekstra luft ind om sommeren. Håber du forstår hvad jeg mener

Anmeld

12. maj 2010

LHA

Vores babyalarm sidder fast i dæknet, så kan Markus nemlig ikke nå den. Han har en ide om at han enten skal ligge og kredse i den eller puste. Vores alarmer er også de nye super nova.

Anmeld

12. maj 2010

Mira0911

Da vi brugte alarm, sætte vi den oppe ved hovedet...

Anmeld

12. maj 2010

lisbethita

MoarJ skriver:

Da vi brugte alarm, sætte vi den oppe ved hovedet...

tak for svar 

Anmeld

12. maj 2010

lisbethita

MoarHvidovre skriver:

Da Luka og Lina var helt små så stod den ved deres hoved i liften. Da de blev lidt større og kom over i selve barnevognen puttede jeg den i luftrummet på kalechen på barnevognen. Vi har en Emmajunga og der kan man åbne en lille rum med net i bag på kalechen, så der kommer ekstra luft ind om sommeren. Håber du forstår hvad jeg mener

Ahhh...ok super! Kan godt se når jeg prøver flere muligheder,at den bør være ved hovedet!! Tak for svar

Anmeld

12. maj 2010

lisbethita

LHA skriver:

Vores babyalarm sidder fast i dæknet, så kan Markus nemlig ikke nå den. Han har en ide om at han enten skal ligge og kredse i den eller puste. Vores alarmer er også de nye super nova.

Smart....tak!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.