kommer jeg til at sove igen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2010

Jeamou

lululupo skriver:

Århhhhh nu er det hårdt synes jeg, er lige gået ind i uge 36, og sover seriøst ikke, maven er hård som en bowlingkugle konstant, har så mange sure opstød så jeg nærmest bliver kvalt i mit eget.......Kan derfor slet ikke ligge på ryggen,  Kun siderne, og der skifter jeg hvert 10 minut, da hofterne gør ondt

Når jeg så kaster mig ud i min 5 punkts vending får jeg en brændende fornemmelse nederst i maven, avvvv 

Andre der har prøvet dette??? Spiser balancid  mod halsbrænden og drikker så meget mælk, at jeg alene må stå for overskuddet hos arla

Sover med 2 puder for at hæve hovedet, og har en " pølle pude " mellem benene som også kan støtte maven.....

Jeg er desperat efter søvn hjælpppppppp-------

Hilsen Christina

Jeg har også halsbrand med mellemrum og min kollega viste mig guldet! Prøv at købe det der hedder Frutin - det er sådan nogle klaktabletter der skal tygges - de virker omgående og må godt tages af gravid (det står ligefrem på forsiden af æsken). Man kan få dem i Matas.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
lululupo skriver:

ja overvejer at flytte nogle af vores sofa ryghynder op i sengen...... Uhhh godt du siger det med mælken , jeg havde nemlig opfattelsen af at det var godt mod de opstød, så drikker næsten 2 ltr hver aften men det er slut nu!!!

Rødvinen gir jo heldigvis sig selv, og sodavand har aldrig rigtig været mig, lidt sær, er jeg vist!!!

Uhhh skidt med dit mavesår og mandens reflux, I kender vist en del til dette problem, I bliver da et kønt par når du kommer dertil i graviditeten hvor I skal slås om balancid pillerne og bøvser omkap

Godt der ikke er længe til ,men jeg har det nu også som om juleaften nærmer sig, og jeg er 5 år og ved jeg får lige hvad jeg har ønsket mig allermest..............

Hehe... Ja, altså jeg kan godt mærke de sure opstød allerede... ævs. Men jeg har heldigvis ikke mavesårs agtig mere. Det er en del år siden heldigvis. Manden er vel-medicineret, som vores gamle læge sagde hehe Så ingen problemer der, med mindre han glemmer pillerne

Håber det bliver bedre med dig!!! og krydser fingre for at der ikke er så længe endnu.

Anmeld

13. maj 2010

Corn

lululupo skriver:

Orv ja den med mandlerne må jeg prøve, håber da din graviditet fortsætter med at være nemmere denne gang, lyder dejligt!!! Hi hi hvis du vidste hvordan jeg går rundt som en zombie hver nat, og holder øje med hvad der sker på vejen mv, uhhh det er ynkeligt

Det med nattevandringen husker jeg godt... Jeg fandt blandt andet ud af, at Koberg havde en chauffør der kørte ned af vores vej kl 4-5 om morgenen med 80 km i timen... Så det kunne jeg så lige skrive en klage over

Anmeld

13. maj 2010

otlitrom

Kan se du har fået masser af gode råd, men har lige et par ekstra, da jeg også døjer med mavesyre. Det har jeg altid gjort, og det er bestemt ikke rart. Har helt ondt af dig.

*Jeg ville passe på med æbler og appelsiner, syrlige frugter generelt. De danner mere syre i maven, og kan forværre problemet. *Generelt alle mælkprodukter har jeg problemer med.. Av av.. *Stærk/krydret mad, eller fed mad.. Det går maven også amok af..Jeg har en idé om kulsyre fra sodavand også driller lidt, men er ikke sikker Håber det var en lille hjælp..

Men op med hovedet, det er snart jul hjemme hos jer Og så er det hele overstået!

Anmeld

13. maj 2010

otlitrom

Macaab skriver:

Det med nattevandringen husker jeg godt... Jeg fandt blandt andet ud af, at Koberg havde en chauffør der kørte ned af vores vej kl 4-5 om morgenen med 80 km i timen... Så det kunne jeg så lige skrive en klage over

Intet er så skidt, at det ikke er godt for noget

Anmeld

13. maj 2010

dithmer

lululupo skriver:

Århhhhh nu er det hårdt synes jeg, er lige gået ind i uge 36, og sover seriøst ikke, maven er hård som en bowlingkugle konstant, har så mange sure opstød så jeg nærmest bliver kvalt i mit eget.......Kan derfor slet ikke ligge på ryggen,  Kun siderne, og der skifter jeg hvert 10 minut, da hofterne gør ondt

Når jeg så kaster mig ud i min 5 punkts vending får jeg en brændende fornemmelse nederst i maven, avvvv 

Andre der har prøvet dette??? Spiser balancid  mod halsbrænden og drikker så meget mælk, at jeg alene må stå for overskuddet hos arla

Sover med 2 puder for at hæve hovedet, og har en " pølle pude " mellem benene som også kan støtte maven.....

Jeg er desperat efter søvn hjælpppppppp-------

Hilsen Christina

Hej.

Tror du skal prøve ingefær. Det siges at have god effekt. Kan købes i matas på tabletform.

Anmeld

13. maj 2010

lululupo

kitty skriver:

Kan se du har fået masser af gode råd, men har lige et par ekstra, da jeg også døjer med mavesyre. Det har jeg altid gjort, og det er bestemt ikke rart. Har helt ondt af dig.

*Jeg ville passe på med æbler og appelsiner, syrlige frugter generelt. De danner mere syre i maven, og kan forværre problemet. *Generelt alle mælkprodukter har jeg problemer med.. Av av.. *Stærk/krydret mad, eller fed mad.. Det går maven også amok af..Jeg har en idé om kulsyre fra sodavand også driller lidt, men er ikke sikker Håber det var en lille hjælp..

Men op med hovedet, det er snart jul hjemme hos jer Og så er det hele overstået!

uhhhh tak for de gode råd, kan ikk få nok, for som du selv ved er det næsten ulideligt med de opstød, citrus frugter øvvvv har ellers haft en lille "craving " for appelsiner i flere mdr 

Jaaaaa det er sååå meget snart jul, og vi får verdens bedste gave

Anmeld

13. maj 2010

lululupo

dithmer skriver:

Hej.

Tror du skal prøve ingefær. Det siges at have god effekt. Kan købes i matas på tabletform.

uhhhhh takkkkkk

Anmeld

13. maj 2010

otlitrom

lululupo skriver:

uhhhhh takkkkkk

Ingefær er bare ikke så godt til gravide.. Ikke i den tidlige graviditet, der er der større risiko for SA... Men ved ikke, hvordan det er med pilleform, eller sidst i graviditeten! Bare lige en indskudt sætning!

Anmeld

13. maj 2010

otlitrom

lululupo skriver:

uhhhh tak for de gode råd, kan ikk få nok, for som du selv ved er det næsten ulideligt med de opstød, citrus frugter øvvvv har ellers haft en lille "craving " for appelsiner i flere mdr 

Jaaaaa det er sååå meget snart jul, og vi får verdens bedste gave

Ja, jeg er også appelsin-amok herhjemme. Vi har lige fået ny saftpresser.. Men jeg lider lidt under det bagefter

Kaffe er heller ikke så godt, det ved jeg ikke om du drikker? Det forværer det også.

Og ja, det er fuldstændig forfærdeligt. Jeg må sygemelde mig nogle dage, fordi det er så galt.. Er ikke normalt, når man er 25 Så tær ikke tænke tanken om, hvordam det bliver, når jeg engang bliver gravid. Men den tid, den sorg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.