Hjælp til barselsgave.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

679 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. maj 2010

Tut

Hej piger,

Min bedste veninde gennem 21 år fødte i går en lille datter.

Og her kommer så spørgsmålet?

- Kan jeg tillade mig at komme med en gave KUN til moderen? (min veninde)

Det skal lige siges at de har fået ALT (VIRKELIG ALT) fra os, som vi har brugt til Nana - alt hvad vi havde af tøj i str. 50, 56, 62 og sutteflaster, brystpumper, slynge - Ja, ALT hvad vi ikke selv bruger til Nana eller som hun er vokset fra.

Jeg havde tænkt mig at købe en halskæde til hende med en tyr i, nu hvor Alma er blevet født i tyren's tegn.

Ville i blive glade for det fra jeres bedste veninde, eller ville i blive skuffet over at veninden ikke havde noget med til Alma?

Vi har været bedste veninder siden børnehaveklassen, og hun var min brudepige til mit bryllup, og jeg var deres vidne til deres bryllup (de blev gift på rådhus).

Åh, hjælp mig her piger, med jeres helt ærlige mening - jeg aner ikke hvad jeg skal købe.

Knus Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

Monica

På dene ene måde er der mærkeligt at komme uden gave til babyen, men I har jo givet hende SÅ meget... Og en gave til moren er super dejligt. Jeg fik en ting der var lidt til mig i barselsgave og det blev jeg meget glad for... Fik Babykalenderen (ved ikke om du kender den, men den er rigtig go...)

Så min mening er at du goddt kan komme med noget kun til moderen...

Monica

Anmeld

12. maj 2010

Tut

Monica skriver:

På dene ene måde er der mærkeligt at komme uden gave til babyen, men I har jo givet hende SÅ meget... Og en gave til moren er super dejligt. Jeg fik en ting der var lidt til mig i barselsgave og det blev jeg meget glad for... Fik Babykalenderen (ved ikke om du kender den, men den er rigtig go...)

Så min mening er at du goddt kan komme med noget kun til moderen...

Monica

Ja kender den godt - bruger den selv dagligt.

Men den har hun fået af mig - I julegave

Anmeld

12. maj 2010

Monica

Tut skriver:

Ja kender den godt - bruger den selv dagligt.

Men den har hun fået af mig - I julegave

Tutter, så HAR du jo givet hende alt... Du er da verdens bedste veninde...

Moni

Anmeld

12. maj 2010

Tut

Monica skriver:

Tutter, så HAR du jo givet hende alt... Du er da verdens bedste veninde...

Moni

Hvor er du sød.

Man ved jo også hvad der er godt at have når man er mor til 2. Så det er kun dejligt at kunne give sine erfaringer videre.

Anmeld

12. maj 2010

Susan1978

Mette, jeg ville gøre det også ville jeg forklare hvorfor det er sådan..

sig at nu de jo har alt til Alma så synes du at det var på tide at forkæle moderen lidt..

jeg er overbevist om at hun blir glad..  og kæden er jo et symbol på Alma..  så det er jo ikke fordi du ikke har tænkt på babyen.

Anmeld

12. maj 2010

sbs78

Jeg synes det er en super god ide

Anmeld

12. maj 2010

Mie A

Jeg synes det lyder som en rigtig god gave - Jeg ville ihvertfald blive glad for den. De skal nok få masser til den lille pige, af alle andre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.