kuk kuk og billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. juni 2008

Heidimed lea

på Igroups. vi har det stadig godt. Nicolaj er super nem og dejlig og amning går godt:)

vores net har været nede siden torsdag vores murer klippede lige kablet over:(:@ surt når man nu vil sætte billeder ind.

der kommer flere snart af ham lidt ældre. jeg kan desærre ikke få sat mine billeder på forsiden herinde. øv det vil bare ikke
knus Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2008

Heidi.

Hej Heidi.

Har netop været inde og se de fine billeder. Hvor er han dog dejlig. Hvordan er det at være mor til 3 vidundere? Jeg syntes godt nok du ser meget medtaget ud på billedet hvor du ammer. Er det normalt man har alle de ting monteret efter et KS? Jeg spørger bare fordi jeg ikke selv har prøvet det.
Det er dejligt at hører at i har det godt.. Jeg glæder mig til at se billeder af Nicolaj igen, men hvad med nogle nye at Lea? Hende er det lang tid siden vi har set..

(H)Din navnesøster:)

Anmeld

11. juni 2008

Stumpen

Hejsa..

Var inde og kigge tidligere, hvor er han da bare dejlig (L)
Og godt at alt går som det skal..
(H) Anja..

Anmeld

11. juni 2008

Heidimed lea

hejsa ja det er normalt at man er sådan monteret under ks. er jo bedøvet fra fødderne til brystkassen, og mit blodtryk faldt konstant så de måtte give noget for det. operationen tog over en time, hvilket er normalt ved 3 ks. det tager lang tid at komme igennem arvævet.:S

men jeg var hurtig ovenpå igen, og synes faktisk índtilvidere at det går godt med alle 3 børn sammen. de store er vildt glade for ham, og Lea kysser og kæler ham hele tiden, og vil være med i alt:)

ligenu sover han dog også meget, så er spændt på hvordan det går når vi bliver mere alene uden Lars herhjemme:$

har lige sat et par billeder mere ind
Heidi(H)

Anmeld

11. juni 2008

st

Åhh hvor er han da en dejlig lille gut. Sådan en vil jeg også have... :)

Skønt at det går som det skal med ham.

st

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.