Sååååå blev jeg moooaaarrr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2010

LISBETH:-)

Tillykke, og hold da helt op en flot tvillingevægt!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

mor_sabina

Malene84 skriver:

Hej dejlige damer,

Vil starte med at sige at det virkelig varmer at læse, at I har skrevet om mig når jeg ikke har været her. Og I har tænkt på mine små drenge...

Som I nok ved er jeg blevet mor  Det blev jeg d. 05.05.10 (findes der overhoved en federe dato?) haha. Jeg skal nok lave en FB og sætte billeder på senere... vi er først kommet hjem i dag, da jeg åbenbart har haft svangerskabsforgifning og meget for højt blodtryk. Derfor er energien ikke lige til det store endnu... men jeg skal nok komme tilbage på banen

Tristan kom til verden kl. 01.03 og vejede 3200 g og Villads kom til verden kl. 01.18 og vejede 3100 g  og jeg fødte dem selv (AV)

Vi skrives ved... og endnu en gang tusind tak!!!!!!!!

Wauw hvor sejt, stort tillykke med drengene

Anmeld

11. maj 2010

MinWilliam

stort tillykke med dine 2 drenge :0)

Anmeld

11. maj 2010

Tanja84

Malene84 skriver:

Hej dejlige damer,

Vil starte med at sige at det virkelig varmer at læse, at I har skrevet om mig når jeg ikke har været her. Og I har tænkt på mine små drenge...

Som I nok ved er jeg blevet mor  Det blev jeg d. 05.05.10 (findes der overhoved en federe dato?) haha. Jeg skal nok lave en FB og sætte billeder på senere... vi er først kommet hjem i dag, da jeg åbenbart har haft svangerskabsforgifning og meget for højt blodtryk. Derfor er energien ikke lige til det store endnu... men jeg skal nok komme tilbage på banen

Tristan kom til verden kl. 01.03 og vejede 3200 g og Villads kom til verden kl. 01.18 og vejede 3100 g  og jeg fødte dem selv (AV)

IIIhh smukke, endnu engang kæmpe tilykke med de to guldklumper.

Er rigtig dejligt I alle fire er kommet hjem igen og I nu kan starte jeres nye liv sammen

Glæder mig rigtig meget til du får lagt billeder ud, så vi alle kan nyde synet af drengene

Anmeld

11. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

endnu et kæmpe tillykke, skattepige!

IHH hvor jeg glæder mig til at se billeder!!!! Og så må vi jo se hvem af dem der kan score Laura

og hold da KÆFT hvor er du sej at føde dem selv!!!!!

Møsser

Anmeld

11. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Kæmpe stort tillykke Yaya hvor dejlig. Og flot du klarede det selv

Anmeld

11. maj 2010

supergirls

Malene84 skriver:

Hej dejlige damer,

tillykke

Anmeld

11. maj 2010

Blyb

Stort tillykke med tvillingerne

Anmeld

11. maj 2010

lucas<3

stort tillykke med drengene..

Anmeld

12. maj 2010

lululupo

århhhhhhhhhh tillykke tillykke, glæder mig til at se billeder!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.