Hvornår stopper mælkeproduktionen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.130 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. maj 2010

Mussen2

Jeg stoppede med at amme for godt 1½ måned siden, men opdagede her til morgen at der faktisk stadig er noget i brystet ( ser ud som gammel, sur mælk eller råmælk) Det undrede mig faktisk at det er der endnu. Min datter var ca 10 mdr da jeg stoppede med at amme

Hvor længe gik der før jeres bryster var "normale"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

businesstigger

Mit mælk stoppede da jeg stoppede med at amme, og det faldt da jeg fik min første mens igen. TRor det har kunne smages i mælken for pludselig ville min søn ikke ammes

Anmeld

11. maj 2010

N&J

Jeg har stadig mælk i brysterne, ikke meget, men der kan stadig komme noget ud.. og ja det er nok snart 6 mdr. siden jeg stoppede

Anmeld

11. maj 2010

Mussen2

N&J skriver:

Jeg har stadig mælk i brysterne, ikke meget, men der kan stadig komme noget ud.. og ja det er nok snart 6 mdr. siden jeg stoppede

hvor vildt! også selvom hun ikke har diet overhovedt i 6 mdr? Når jeg tænker efter har jeg nok haft en smule brystspænding, men ikke noget af betydning.

Anmeld

11. maj 2010

N&J

Muttien skriver:

hvor vildt! også selvom hun ikke har diet overhovedt i 6 mdr? Når jeg tænker efter har jeg nok haft en smule brystspænding, men ikke noget af betydning.

ja.. åbenbart så gider det ikke helt gå væk, min søster har også stadig og stoppede 3 mdr. før mig.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.