Kolding, graviditetssvømning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

684 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. maj 2010

NoName

Hej 3. kvartals med gravide...

Er der nogen af jer der går til svømning i slotssøbadet???

Majken 28+6 - der gerne vil, men mangler nogen at følges med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

hsc

Hejsa

Jeg går pt. igennem FOF, og synes det er noget så dejligt.

Overvejer meget at møde op til Slotssøbadet man. el. tors., men har  også hørt, at der ikke rigtig kommer nogle. Lige nu er vi nogle stykker som måske kommer mandag, men ikke endelig aftalt endnu, men jeg vender lige tilbage, hvis det bliver, okay? :-)

Kh. Heidi

Anmeld

12. maj 2010

NoName

hsc skriver:

Hejsa

Jeg går pt. igennem FOF, og synes det er noget så dejligt.

Overvejer meget at møde op til Slotssøbadet man. el. tors., men har  også hørt, at der ikke rigtig kommer nogle. Lige nu er vi nogle stykker som måske kommer mandag, men ikke endelig aftalt endnu, men jeg vender lige tilbage, hvis det bliver, okay? :-)

Kh. Heidi

Det er ok...

Anmeld

18. maj 2010

hsc

Hej igen

Svømning - vi har lige afsluttet vores FOF hold og overvejer at fortsætte 4 gange mere om tirsdagen fra 13-14 (altså resten af juni)

Jeg ved ikke om det bliver til noget, men ville du være interesseret? Det kommer lidt an på, om vi kan samle nok, så meld endelig ud, hvis du har lyst.

Kh. Heidi

Anmeld

19. maj 2010

NoName

hsc skriver:

Hej igen

Svømning - vi har lige afsluttet vores FOF hold og overvejer at fortsætte 4 gange mere om tirsdagen fra 13-14 (altså resten af juni)

Jeg ved ikke om det bliver til noget, men ville du være interesseret? Det kommer lidt an på, om vi kan samle nok, så meld endelig ud, hvis du har lyst.

Kh. Heidi

tænker lige ove det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.