Hvad må man ikke spise??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.766 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. maj 2010

Mor til L&S

Hvad må man ikke spise når man ammer - altså hvilke madvarer kan give baby ondt i maven/mavekneb???

Kender til:

kål - jordbær - chokolade - løg - citrusfrugter - stærkt mad

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

Valle81

Hejsa:0)

De nyeste forskninger siger at man kan spise alt det man har spist under graviditeten:0)

Så har man spist masser af choko og kål, så skulle det intet betyde at spise af det når man ammer:0)

Selvfølgelig alt med måde og så må man jo lige lægge mærke til om ens barn reagerer på at man har spist en bestemt ting:0)

Anmeld

11. maj 2010

LRJ

det som Valle81 skriver er det jeg har fået afvide af læge, sundhedsplejersken og JM selvfølgelig skal du ikk spise noget du selv får ondt i maven af, for det får barnet os ondt i maven af ellers spis tingene med måde

Anmeld

11. maj 2010

Mor til L&S

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

De nyeste forskninger siger at man kan spise alt det man har spist under graviditeten:0)

Så har man spist masser af choko og kål, så skulle det intet betyde at spise af det når man ammer:0)

Selvfølgelig alt med måde og så må man jo lige lægge mærke til om ens barn reagerer på at man har spist en bestemt ting:0)

Det har jeg også læst... men man ved jo ikke hvordan ens baby har haft det inde i maven når man evt har spist kål ell chokolade??!!

Anmeld

11. maj 2010

Valle81

Rollo skriver:

Det har jeg også læst... men man ved jo ikke hvordan ens baby har haft det inde i maven når man evt har spist kål ell chokolade??!!

He he, sådan har jeg aldrig tænkt på det:0)

Anmeld

11. maj 2010

Mor til L&S

Valle81 skriver:

He he, sådan har jeg aldrig tænkt på det:0)

Heller ikke mig... men det havde hende som giver Liva zoneterapi

Anmeld

11. maj 2010

Valle81

Rollo skriver:

Heller ikke mig... men det havde hende som giver Liva zoneterapi

He he:0)

Jeg har alsrig selv spekuleret så meget ovee, der det jeg har spist i graviditet og under amning.

Kvinder har været gravide og ammet altid og tænk på inderne, de må siges at spise meget stærk mad, og tror ikke de har babyer med mere ondt i maven end andre babyer i verdenen, for hvis det var tilfældet, så holdt de nok op:0) He he, det var lige lidt lommefilosofi herfra:0)

Tror ikke du skal tænke for meget over det:0)

Christina

Anmeld

11. maj 2010

karina1980

jeg har kun oplevet en gang at den ene fik mavekneb og det var efter en læge på OUH mente at jeg skulle drikke hvidtøl fordi min mælkeproduktion var faldende, så jeg tvang sådan ½ satan ned i mig selv, blot for at han så også fik mavekneb

ellers har jeg kunne spise nøjagtig som jeg havde lyst til, og jeg har fortæret da nogle jordbær og løg under amning(og graviditet)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.