For-besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

411 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. maj 2010

Stumpen

det har vi været på i dag hos Victorias kommende dagplejemor og hvor virker hun bare sød, venlig og omsorgsfuld..

Jeg har elelrs haft mine tanker om denne her grumme dagplejemor -ligesom jeg havde da Mathilde skulle i dagpleje, men endnu engang blev mine tanker skudt til skamme...

Jeg tror at det bliver godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

Munder

dejligt, det kommer jo lige pludseligt også meget hurtigt. Håber indkøring og det hele kører perfekt, så du kan koncenterere dig om at være en prima gog!

Anmeld

13. maj 2010

Stumpen

Munder skriver:

dejligt, det kommer jo lige pludseligt også meget hurtigt. Håber indkøring og det hele kører perfekt, så du kan koncenterere dig om at være en prima gog!

Indkøringen står Karsten for, men jeg tror faktisk ikke problemet bliver så stort.. Hun virker som en rigtig varm dp.. -der får nok at se til, for hun har to drenge der lige er fyldt 1 år og så Victoria på 10 mdr og 1.aug får hun en "baby" mere...

Anmeld

14. maj 2010

Heidi B

Det er simpelthen så fedt når man får den fornemmelse.

Da vi flyttede til Havdrup skulle Jeppe og Mikkel jo også flytte fra vuggestue til dagpleje, og jeg var grædefærdig, lige til jeg mødte Dorte.... Bedre dagpleje mor findes ikke... ihvertfald i Havdrup!!!!

Vi ses stadig, og drengene løber hende i møde. Så dejligt!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.