Jeg er SÅÅÅÅÅÅÅÅ glad i dag :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. juni 2008

Doktor Doolittle

Hej tøser

Et glad pip fra mig :))

Jeg har det simpelthen bare så godt i øjeblikket og nyder alt omkring mig - familien, venner, mit arbejde, patienterne, naturen og hvad som helst andet kan gøre mig glad i låget for tiden :D

Jeg må være kommet ind i en positiv bølge, for jeg får enormt meget ros. Fx. på job er jeg blevet rost til skyerne af flere af de andre læger :$ De mener jeg skal være infektionsmediciner og ikke hudlæge, det er da lidt af en kompliment :$:)) Jeg bliver også rost af sygeplejerskerne, de siger jeg er deres yndlingslæge. Jeg holder nu også så meget af dem og synes de gør et KÆMPE arbejde for patienterne og for alle os andre (L) Ja selv de studerende roser mig.

Hjemme siger Theodor jeg er verdens bedste mor og at han elsker mig herfra til stjernerne og tilbage igen 1000 gange, det må være en del ;)(L) Lille William er bare mors dreng og elsker at nusse hos mig, lille mand (L) Også Michael synes jeg er super dejlig og er meget kærlig og fuld af komplimenter disse dage (L)(L)(L)

Det går godt med mine forældre og min bror også, vi hygger meget i øjeblikket.

Kan man være mere heldig end mig (?) 8D:))

Jeg føler mig som verdens heldigste kvinde og lige præcis det måtte jeg dele med jer, jeg ved jo I (ligesom jeg) synes at Jante-loven sucker for vildt og at I blot vil glæde jer med mig over dette glad-i-låget indlæg :))

Kæmpe (H) til alle jer skønne høns og haner fra Tina-pigen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2008

Munder

:D:D:D

(H)

Anmeld

11. juni 2008

st

Fantastisk indlæg på en, også for mig, SKØNNO dag. Jeg har været helt ved siden af mig selv i dag. Kan ikke rigtig fatte at jeg nu er færdig med uddannelsen.
Det skal fejres med hele familien i morgen, så det glæder jeg mig til.

Jeg glæder mig virkelig over at tingene flasker sig i dit liv lige nu Tina. Du stråler af lykke. Det er dejligt.

Super at alle i familien har det godt og det lyder til at I alle sammen sætter pris på hinanden. Dejligt efter den tumult I har haft.

Kram herfra.

Jeg er total glad i låget. :D

Anmeld

13. juni 2008

rlyn

HVor er det et skønt indlæg. Du fortjener virkelig lidt medvind og varme (L)

st: Stort tillykke. Har du fået job?

Knus
Rikke (H)(H)(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.