Sofiekdk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.203 visninger
14 svar
0 synes godt om
11. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg krydser fingre for dig i dag og i morgen smuksak. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

Sofiedk

Tak smukke ... Alting gik fint til IUI idag, jeg har jo dog kun 1 ordenligt æg, de to andre er blevet blokeret af den dumme cyste jeg har i den ene side, men lægen siger det ikke er noget problem.

Så ville jeg lige blive scannet imorgen og så insemineret bagefter igen og så må vi håbe at mit guldæg plus mandens 25 mill oprensede denne gang giver to fine streger

Anmeld

11. maj 2010

ønskebørn74

Sofiekdk skriver:

Tak smukke ... Alting gik fint til IUI idag, jeg har jo dog kun 1 ordenligt æg, de to andre er blevet blokeret af den dumme cyste jeg har i den ene side, men lægen siger det ikke er noget problem.

Så ville jeg lige blive scannet imorgen og så insemineret bagefter igen og så må vi håbe at mit guldæg plus mandens 25 mill oprensede denne gang giver to fine streger

Hej smukke... Hvor lyder det bare godt!!! Hvad med cysten... Vil de gøre noget ved det???

Knus Lene

Anmeld

11. maj 2010

VNB

Sofiekdk skriver:

Ønsker dig ALT held og lykke imorgen!  Håber virkelig dette er lykkens gang for jer!

knus

Anmeld

11. maj 2010

oo

uh ja, kæmpemeget held og lykke!!

Anmeld

11. maj 2010

Agnete

Det lyder rigtig godt. Krydser fingre for to streger om ca 14 dage

Kh Agnete

Anmeld

11. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg satser på at storken finder vej, nu i kalder på den to gange i træk.

Håbe håbe håbe håbe

Anmeld

11. maj 2010

Sofiedk

ønskebarn74 skriver:

Hej smukke... Hvor lyder det bare godt!!! Hvad med cysten... Vil de gøre noget ved det???

Knus Lene

Nej de vil ikke gøre noget ved den, min læge siger - den går væk af sig selv når du bliver gravid. hehe ... meget optimistisk sagt

Prøvede lige at tage en g-test idag, hehe, har aldrig set en positiv fra mig selv før og tænkte nu ville jeg sku se om den ovitrelle kunne få den til det. Men så ved jeg da mine tests virker ... Man bliver nok lidt tosset af det her.

Glæder mig til at blive insemineret igen imorgen og så er det bare at vente.

Anmeld

11. maj 2010

Sofiedk

VNB skriver:

Ønsker dig ALT held og lykke imorgen!  Håber virkelig dette er lykkens gang for jer!

knus

Tusind tak Håber virkelig også vi når det denne gang, har testdag dagen inden vores samtale med Hillerød om IVF ... Ville være dejligt at kunne tage til samtalen med en positiv test. hehe

Anmeld

11. maj 2010

Sofiedk

Tjuhl skriver:

uh ja, kæmpemeget held og lykke!!

Tak søde ... Nu må vi snart være en del af os behandlingskvinder der joiner jer x-behandlingskvinder på graviditetssiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.