Hejsa..
Mathilde fik mfr og den første menigistisvacc da hun var 14 mdr og ingen symptomer overhovedet.
I fredags fik hun anden menigitis vacc og allerede om eftermiddagen fik hun feber.. Søndag var hun feberfri og mandag var hun i dagpleje hvor alt var forløet fint, men hn havde ikke spiste og drukket godt, hvilket hun ikke havde siden fredag.. Da vi kommer hjem bliver hun pyller og varm.
Tirsdag er Karsten til lægen med hende, han tror hun er dekydreret og har mellemøresbetændelse, så vi ryger til herning sygehus.. Hvor vi sidder i 3 timer med en slaskedukke inden hun bliver tjekket og to timer efter bliver vi sendt hjem med beskeden på at hun har en virus.. Hun begynder at drikke bedre, men vil ikke spise..
Indtil i går fik hun pinex 4 gange i døgnet, men er i dag feberfri.
har været til læge med hende i dag, da jeg troede hun måske havde halsbetædelse, men med de symptomer jeg beskrev mente lægen at hun er godt og grundig forstoppet :( Så nu får hun medilax -ikke med min gode vijle, da jeg ikke bryder mig om afførringsmidler til hende, da jeg selv døjer med tarmbesvær.. Men vi skal have gang i den lille -efterhånden godt oppustet mave, da hun kun har afleveret to små bleer siden sidste fredag og hun plejer at komme af med en god en daglig...
Så nu venter vi på at der snart sker noget, så hun vil spise igen.. Ikke engang is eller chokolade kan vi lokke i hende.. :(
Qnus Anja..
Anmeld