Hvem er blevet syge af vaccinerne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

587 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. januar 2008

Marie;-)

Hejsa

Frederik fik her da han var 17 mdr. både MFR og den første meningitis. Han var frisk dagen efter, men ca. 36 timer efter vaccinen fik han feber 38,5 - 39,6, som varede i fulde 5 døgn!! Han var rimelig frisk og havde appetit, men havde altså næsten hele tiden ca. 39,5 i feber og sov dårligt om natten.... Nu er det en uge siden han fik nålene (er i dag kommet i vuggestue) og måske var det bare reaktionen fra menegitis - og der kommer en senere på MFR! Håber jeg ikke!!!!

Han har ikke rigtig været påvirket af de tidligere vaccintationer - og jeg husker heller ikke Marcus (min store dreng på snart 4 år) som påvirket af dem - han fik selvfølgelig ikke meningitis-vaccinen, da den jo er så ny.

Hvad med jeres??? Måske der er noget med den meningitis er lidt hård - og specielt når man er "gammel" (17 mdr.)

Marie :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2008

Lucky

Hej Marie,

Jakob var 15 måneder da han fik MFR og meningitis. 4 dage efter fik han feber, 40,4, som varede i et døgn og lidt rødt udslæt og derefter 38 i et døgn og så var det overstået:D Vi fik "kun" den ene reaktion og vores læge sagde at det er den mod meningitis der kan være barsk for dem, meeen... har også hørt at MFR kan være ret bisset. Mener at reaktionen på MFR kommer inden 5 dage hvis den kommer, men du må ikke hænge mig op på det;)

Vh Lykke:)

Anmeld

24. januar 2008

Doktor Doolittle

Hej Marie
ØV for en omgang 8(
William fik MFR og meningit vaccination som 16 mdr. gammel og havde ingen reaktion overhovedet. Måske han reagerer når han skal have den næste meningit lige om lidt.
Knus Tina

Anmeld

25. januar 2008

MissLizzy

Puha det lyder da som lidt af en omgang. Nikolas fik den første 1. gang menigitis da han var 13½ måned uden nogen anden reaktion. Den anden fik han sammen med MFR som 15½ mdr og havde ingen reaktion. Han fik dog et tilbagefald af mellemøres betændelse ca. 1 uge efter den sidste omgang vaccinationer, han havde mellemøresbetændelse før vaccinationen men skulle være blevet god igen, men ved ikke om det havde indflydelse alligevel :'( Knus Lisbeth

Anmeld

25. januar 2008

Stumpen

Hejsa..

Mathilde fik mfr og den første menigistisvacc da hun var 14 mdr og ingen symptomer overhovedet.
I fredags fik hun anden menigitis vacc og allerede om eftermiddagen fik hun feber.. Søndag var hun feberfri og mandag var hun i dagpleje hvor alt var forløet fint, men hn havde ikke spiste og drukket godt, hvilket hun ikke havde siden fredag.. Da vi kommer hjem bliver hun pyller og varm.
Tirsdag er Karsten til lægen med hende, han tror hun er dekydreret og har mellemøresbetændelse, så vi ryger til herning sygehus.. Hvor vi sidder i 3 timer med en slaskedukke inden hun bliver tjekket og to timer efter bliver vi sendt hjem med beskeden på at hun har en virus.. Hun begynder at drikke bedre, men vil ikke spise..
Indtil i går fik hun pinex 4 gange i døgnet, men er i dag feberfri.
har været til læge med hende i dag, da jeg troede hun måske havde halsbetædelse, men med de symptomer jeg beskrev mente lægen at hun er godt og grundig forstoppet :( Så nu får hun medilax -ikke med min gode vijle, da jeg ikke bryder mig om afførringsmidler til hende, da jeg selv døjer med tarmbesvær.. Men vi skal have gang i den lille -efterhånden godt oppustet mave, da hun kun har afleveret to små bleer siden sidste fredag og hun plejer at komme af med en god en daglig...
Så nu venter vi på at der snart sker noget, så hun vil spise igen.. Ikke engang is eller chokolade kan vi lokke i hende.. :(
Qnus Anja..

Anmeld

28. januar 2008

Doktor Doolittle

Åhhh hvor er det synd for Mathilde :'( Jeg håber hun snart bliver rask igen, lille pus. Trøsteknus fra Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.