Schuberts minde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.125 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. maj 2010

Stumpen

der var jeg i 2.løn og måtte forlade det i utide pga at jeg ikke magtede det, da jeg ikke var hård nok til deres konsekvens pædagogik..

I morgen starter der en programserie om stedet, som jeg håber viser sandheden på dr1 kl 20.30 "kæft, trit og knus" (lige oveni DH ) Men til jer der kunne interessere jer for anbragte børn og unge på et behandlingshjem, hvor man ikke træder til højre, hvis der er sagt venstre, uden det har konsekvenser, så er det nok et program for jer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

Mary

Det vil jeg da helt sikkert se! Det lyder som et hårdt sted - utroligt at sådanne steder er at finde i vores lille dejlige land....

Anmeld

11. maj 2010

Stumpen

Mary skriver:

Det vil jeg da helt sikkert se! Det lyder som et hårdt sted - utroligt at sådanne steder er at finde i vores lille dejlige land....

Nogen har nok brug for det, men hvad skal de gøre, når de bliver sluppet fri som 18 årige og er vant til at blive holdt i 5 cm lang snor og pludselig skal klare sig selv fordi de er fyldt 18???

Anmeld

12. maj 2010

Helle30

Øv. Fik først set dit indlæg nu. Den udsendelse ville jeg rigtig gerne have set. Måske kan jeg finde den på DR.dk.

- Helle

Anmeld

13. maj 2010

Monica

Helle30 skriver:

Øv. Fik først set dit indlæg nu. Den udsendelse ville jeg rigtig gerne have set. Måske kan jeg finde den på DR.dk.

- Helle

Jeg fik set de sidste 5 min. men det er vist en serie... Spændt på at se det næste gang...

Anmeld

13. maj 2010

Stumpen

Helle30 skriver:

- Helle

Den bliver genudsendt.. Men husker ikke hvornår..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.