I morgen kl 20.30

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

382 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. maj 2010

Stumpen

Der starter der en programserie om Schuberts minde på Dr1, der hedder kæft, trit og knus... Det var der jeg var i praktik og måtte forlade i utide.. Jeg ved ikke hvor meget sanheden kommer frem, men efter hvad jeg har læst på dr1's hjemmeside, så tror jeg sandheden kommer frem...

Bare hvis I nu er interesserede, men det er jo lige oveni DH.. og jeg har først fri kl 21 -krise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

Munder

Jeg skal i hvert tilfælde se det.....er noget spændt på det

Anmeld

12. maj 2010

Munder

Nu har jeg set det, og sidder med en meget blandet følelse....Det er vel godt de bliver disciplineret, for det er jo det de har behov for og har manglet....hmmmm men lærer de at begå sig i den virkelige verden, når de bliver for gamle til at være der???

Jeg er sgu lidt tænksom lige nu. Tænk der er så mange børn i Dk der er omsorgssvigtet..... Ham den 14 årige, der nærmest var 6-8 år tilbage i sin udvikling på mange fysiske områder, fordi der ikke var nogle der havde været der for ham gennem hans opvækst....og 63 flytninger med sin mor på 5 år - armen det kan man da ikke!!!!

Jeg kunne virkelig godt tænke mig at høre, hvad I andre har af meninger om det - er lidt mundlam lige nu?

Anmeld

12. maj 2010

Stumpen

Munder skriver:

Nu har jeg set det, og sidder med en meget blandet følelse....Det er vel godt de bliver disciplineret, for det er jo det de har behov for og har manglet....hmmmm men lærer de at begå sig i den virkelige verden, når de bliver for gamle til at være der???

Jeg er sgu lidt tænksom lige nu. Tænk der er så mange børn i Dk der er omsorgssvigtet..... Ham den 14 årige, der nærmest var 6-8 år tilbage i sin udvikling på mange fysiske områder, fordi der ikke var nogle der havde været der for ham gennem hans opvækst....og 63 flytninger med sin mor på 5 år - armen det kan man da ikke!!!!

Jeg kunne virkelig godt tænke mig at høre, hvad I andre har af meninger om det - er lidt mundlam lige nu?

Jegh ar været på en 13 timers vagt, så har ikke set det, men optaget det, så skal lige se om jeg kan logge fjerneren fra Karsten inden sengen kalder... Skal afsted kl 8.30 igen imorgen..

Men jo nogen trænger til disiplin, MEN når de holdes i så kort snor indtil de bliver 18 og ikke længere Schuberts problem, så kan langt de fleste nok ikke befærde sig i den virkelige verden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.