Måtte da lige forbi fødegangen i nat.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

727 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. maj 2010

Faith

Havde hele dagen gået og haft en rigtig træls smerte i venstre side af maven. Ikke en smerte jeg havde oplevet før, og blev derfor lidt bekymret.

Da jeg så kom i seng blev det sku egentlig bare værre og det endte med at jeg ringede til fødegangen som ville se mig.

Så min søde mand kørte os derind og jeg fik lov til at høre deres hjerter banke, hvilket heldigvis lød helt normalt. Så fik jeg tjekket min urin og den var da bare fyldt med gode sager. Så nu er jeg sat i behandling for en kraftig blærebetændelse.

Synes det er skønt at man blir taget så seriøst når man ringer til fødegangen. Havde da ikke regnet med at de ville se mig, men jordemoderen ville slet ikke høre tale om andet. Så føler man sig i rigtig gode hænder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

lululupo

Uhhhh øv blærebetændelse, det kender jeg alt til...... God bedring

Anmeld

11. maj 2010

Faith

Tak Lululupo

Anmeld

11. maj 2010

Vidunderligeunger

blev da lige pisse bange da jeg læste "overskriften"... 

godt det "bare" er blærebetændelse.. Men selvfølgelig ikke rart med smerter. Jeg har jo selv haft blærebetændelse hele vejen igennem så du spørger bare

Knus - og vi ses på søndag!!

Anmeld

11. maj 2010

FruEllingsen

Godt det "kun" var en blærebetændelse, og at der ikke var noget galt med de små pus. blev lige helt nervøs da jeg læste overskriften.

Dejligt at vide man er i gode hænder og bliver taget seriøst.

Håber snart blærebetændelsen går væk igen, og at det ikke er noget du skal døjes for meget med

Anmeld

11. maj 2010

MariaJ

God bedring til dig  og ja, det er simpelthen så skønt når man oplever at blive taget alvorligt af kompetente folk. Så føler man sig i gode hænder. Håber du snart er frisk igen.

Maria

Anmeld

11. maj 2010

Lone Jakobsen

puha det var da godt at det "bare" var det

Anmeld

11. maj 2010

Faith

Tak tøser

Blyviol: Når du har haft blærebetændelse har du så osse haft flere plukveer? Jeg synes godt nok jeg har haft nogle slemme nogen de sidste par dage. Ku slet ik klare at shoppe i dag, og så er det altså slemt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.