Hvis man stopper helt med at spise sukker!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.051 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. juni 2008

Heidi.

Vil man så tabe sig `?????

Jeg er nemlig meget glad for sukker... og fra i dag er det slut... Men jeg tænker bare på om man egentlig vil kunne se resultater????

(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2008

ivfmarie

det er et meget simpelt regnestykke:

Hvis du indtager mere energi (kalorier) end du forbrænder, så tager du på. Hvis du indtager mindre end du forbrænder, så taber du dig.

Sukker inderholder rigtig mange kalorier, så reelt set burde man kunne se resultater hvis du stopper med at spise sukker - hvis du vel at mærke ikke begynder at spise mere af noget andet!

Mange "Cola-holikerere" har faktisk tabt sig mange kilo ved bare at skifte deres daglige sukkerholdige cola ud med en light udgave - så man kan sagtens tabe sig ved bare at skære ned på sukkerindtag.

Marie

Anmeld

11. juni 2008

Honningblomst

Heidi-Godsk skriver:

Jeg er nemlig meget glad for sukker... og fra i dag er det slut... Men jeg tænker bare på om man egentlig vil kunne se resultater????

(H)

Ikke nødvendigvis,kommer an på hvad og hvor meget du ellers spiser....men du vil få det så meget bedre når amstinenserne har lagt sig.
knus Eva...kun med frugtsukker..

Anmeld

11. juni 2008

bette

Heidi-Godsk skriver:

(H)

du vil gennemgå en periode hvor du måske får hovedpine og ikke har det så godt.. mpske 4 dage.. og det er fordi din krop er van til alt den sukker og nu pludselig ikke får det mere..
men hold ud det er det værd.. og drik da vand istedet for cola... og specielt ligt produkter.. det er virkelig noget lort.. og de snyder sååå meget med indholdet!!

ja du vil tabe dig, men hvor hurtigt kommer an på om du samtidig dyrker motion og drikker masser af vand.. men jo du vil da tabe dig..
og som sagt før hvis du indtager færre kalorier end du indtager så flyver kiloene jo også af..
du skal så også passe på med den mættede fedt.. den er nemlig lige så slem..

Anmeld

11. juni 2008

ka li ja

ivfmarie skriver:

det er et meget simpelt regnestykke:

Hvis du indtager mere energi (kalorier) end du forbrænder, så tager du på. Hvis du indtager mindre end du forbrænder, så taber du dig.

Sukker inderholder rigtig mange kalorier, så reelt set burde man kunne se resultater hvis du stopper med at spise sukker - hvis du vel at mærke ikke begynder at spise mere af noget andet!

Mange "Cola-holikerere" har faktisk tabt sig mange kilo ved bare at skifte deres daglige sukkerholdige cola ud med en light udgave - så man kan sagtens tabe sig ved bare at skære ned på sukkerindtag.

Marie

ja jeg har mærket betydelig forskel fra da jeg stoppede med ikke light sodavand, og gik over til cola light. det gik stærkt i starten...

Anmeld

13. juni 2008

Heidi.

bettemouse skriver:

Heidi-Godsk skriver:

(H)

du vil gennemgå en periode hvor du måske får hovedpine og ikke har det så godt.. mpske 4 dage.. og det er fordi din krop er van til alt den sukker og nu pludselig ikke får det mere..
men hold ud det er det værd.. og drik da vand istedet for cola... og specielt ligt produkter.. det er virkelig noget lort.. og de snyder sååå meget med indholdet!!

ja du vil tabe dig, men hvor hurtigt kommer an på om du samtidig dyrker motion og drikker masser af vand.. men jo du vil da tabe dig..
og som sagt før hvis du indtager færre kalorier end du indtager så flyver kiloene jo også af..
du skal så også passe på med den mættede fedt.. den er nemlig lige så slem..

Hej..

Jeg har faktisk de sidste 3 dage haft ondt i hovedet og været skide sur.. gad vide om det er pga sukkeret(?)

Anmeld

13. juni 2008

Mathilde

Hej..

Jeg har faktisk de sidste 3 dage haft ondt i hovedet og været skide sur.. gad vide om det er pga sukkeret(?)

Det er meget muligt at det er pga sukker, eller mangel på sukker. I hvert fald hvis du er vant til at få sukker dagligt...
Men det går over igen:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.