Jeg takker virkelig fødselskursus mamaprofylax. Min fødselsberetning vil jeg dedikere til min fantastisk mand. Det føles som jeg er ny forelsket igen og det er så skønt. Det hele startede da min svigermor gav os som gave et fint kort hvor der stod at vi kunne begynde på et fødselskursus på Vesterbro. Jeg var ikke glad for hendes indblanding og vi bor på østerbro. Men jeg spillede super glad og takkede mange gange, fordi jeg ikke ville gøre min svigermor ked af det for jeg er virkelig glad for hende. Hun blander sig aldrig, og blander sig kun hvis jeg spørger om noget. Vi var meget skeptiske fordi vi ikke rigtigt havde tænkt at gå på sådan er kursus og der var ikke langt til vores guldklump skulle komme. Men ok det var betalt og hvis vi ikke syntes om det kunne vi undlade at komme de resterende gange. Vi blev rigtig glad for kursen og vores fødsel gik rigtig rigtig godt. I forhold til den første fødsel var min mand nu den bedste støtte man kunne ønske sig. Han var engageret og brugt tid på at lave en spilleliste med super god musik, han ville selv øve teknikkerne hjemme og underfødslen var han MEGET anderledes end første gang. Nu var vi et team og jeg glemmer aldrig den stolt ansigtsudtryk min mand havde, sikkert fordi han nu følte at han også havde en vigtig rolle. Det var en nem fødsel og når smerterne tog til, huskede min mand mig på teknikkerne, han sørgede for alt og da vores lille bandit kom... ja ord kunne nu ikke beskrive en mere stolt farmand.
"Til min mand jeg elsker dig og du er den bedste farmand i verden."
-----------------------------------------------------------------------------------
Jeg vil gerne høre om alles herinde oplevelse med deres kæreste/mand. Jeg vil gerne fremme den behov en mand har for at føle sig som en del af oplevelsen. Idag snakker vi kun om os kvinder og vores oplevelse.. der er mødregruppe... og med familien så er det kun kvinden som snakkes om.
kram K.
Anmeld