Heidimed lea skriver:
hej.... hm den er svær.. jeg vil ikke kalde dig hysterisk, men jeg synes måske at det er og sende de forkerte signaler til børnene om at verden udeomkring er beskidt.. min søster går også meget op i baktusser hun er sygeplejerske, og hendes den mindste går altså for meget op i baktusser nu, så meget at han ikke vil spise ved siden af vores nicolaj, og gå på toilet hvis de små har været på. nu ved jeg jo ikke hvad du siger til dine børn omkring det.
især min Rasmus er mega beskidt hver dag, jeg plejer at sige du har haft en god dag, så beskidt du er. de får altid vasket hænder, men ikke skiftet tøj medmindre det er meget beskidt, de er dog i bad hver dag også.
det er bare min mening knus Heidi
Jeg vil slet ikke tage stilling til om du er hysterisk. Som Dorthe ogsaa siger at du goer det du har det godt med og saadan er det.
Til gengaeld er jeg (igen) overrasket over de svar man kan faa ved et uskyldigt og paent stillet spoergsmaal. Blive kaldt neurotisk og blive beskyldt for at man giver sine boern grumme vaner og at de ogsaa bliver neurotiske.
Men synes du bevarer en god tone hele vejen igennem lige meget hvad folk skriver til dig og det er flot.
Her gaar mine boern i uniform i skolen og vi er foerst hjemme ved 18-19 tiden efter at have vaeret i parken, saa nej, de faar heller ikke rent toej paa, men derimod nattoej. Jeg bader dem heller ikke hver dag. Som andre ogsaa naevner pga eksem, isaer min soen. Han burde i virkeligheden kun have brusebad de 2-3 gange om ugen han bader, men han vil jo ogsaa karbad som hans soester og de leger saa godt, saa det faar han lov til. Og han ser efterhaanden helt paen ud, altsaa i forhold til eksem og den slags.
Anmeld