ER jeg virkelig hysterisk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

669 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. maj 2010

lonemus

Nogle af jer har sikkert fulgt min debat i Ordet er frit, omkring skift af tøj efter inst.

ER jeg virkelig hysterisk?? Måske.......

Jeg hader nok bare baktusser..

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

Stumpen

Har ikke set debatten, så ved ikke hvad der pudses glorie om derinde, men her skiftes der ikke tøj.. Tænker ikke selv så meget over bakterier...

Anmeld

11. maj 2010

Munder

lonemus skriver:

Nogle af jer har sikkert fulgt min debat i Ordet er frit, omkring skift af tøj efter inst.

ER jeg virkelig hysterisk?? Måske.......

Jeg hader nok bare baktusser..

Lone

Jeg har kun lige tygget mig igennem de første par sider. Jeg vil absolut ikke kalde dig hysterisk, det er sådan du gør tingene - og har det godt med.

Vi skifter ikke tøj på Andrea efter børnehaven, men hun får ALTID vasket hænder når vi kommer hjem. Det har vi gjort i lang tid nu, og da vi startede på det oplevede vi et markant fald i hendes sygdomsperioder, så her er det fast rutine at gå til vasken når vi kommer hjem

Anmeld

11. maj 2010

Heidimed lea

hej....  hm den er svær..   jeg vil ikke kalde dig hysterisk, men jeg synes måske at det er og sende de forkerte signaler til børnene om at verden udeomkring er beskidt..   min søster går også meget op i baktusser hun er sygeplejerske, og hendes den mindste går altså for meget op i baktusser nu, så meget at han ikke vil spise ved siden af vores nicolaj, og gå på toilet hvis de små har været på.   nu ved jeg jo ikke hvad du siger til dine børn omkring det.

især min Rasmus er mega beskidt hver dag, jeg plejer at sige du har haft en god dag, så beskidt du er.  de får altid vasket hænder, men ikke skiftet tøj  medmindre det er meget beskidt,  de er dog i bad hver dag også.

det er bare min mening      knus Heidi

Anmeld

11. maj 2010

3rollinger

Heidimed lea skriver:

hej....  hm den er svær..   jeg vil ikke kalde dig hysterisk, men jeg synes måske at det er og sende de forkerte signaler til børnene om at verden udeomkring er beskidt..   min søster går også meget op i baktusser hun er sygeplejerske, og hendes den mindste går altså for meget op i baktusser nu, så meget at han ikke vil spise ved siden af vores nicolaj, og gå på toilet hvis de små har været på.   nu ved jeg jo ikke hvad du siger til dine børn omkring det.

især min Rasmus er mega beskidt hver dag, jeg plejer at sige du har haft en god dag, så beskidt du er.  de får altid vasket hænder, men ikke skiftet tøj  medmindre det er meget beskidt,  de er dog i bad hver dag også.

det er bare min mening     knus Heidi

Jeg vil slet ikke tage stilling til om du er hysterisk. Som Dorthe ogsaa siger at du goer det du har det godt med og saadan er det.

Til gengaeld er jeg (igen) overrasket over de svar man kan faa ved et uskyldigt og paent stillet spoergsmaal. Blive kaldt neurotisk og blive beskyldt for at man giver sine boern grumme vaner og at de ogsaa bliver neurotiske.

Men synes du bevarer en god tone hele vejen igennem lige meget hvad folk skriver til dig og det er flot.

Her gaar mine boern i uniform i skolen og vi er foerst hjemme ved 18-19 tiden efter at have vaeret i parken, saa nej, de faar heller ikke rent toej paa, men derimod nattoej. Jeg bader dem heller ikke hver dag. Som andre ogsaa naevner pga eksem, isaer min soen. Han burde i virkeligheden kun have brusebad de 2-3 gange om ugen han bader, men han vil jo ogsaa karbad som hans soester og de leger saa godt, saa det faar han lov til. Og han ser efterhaanden helt paen ud, altsaa i forhold til eksem og den slags.

Anmeld

11. maj 2010

Munder

3rollinger skriver:

Jeg vil slet ikke tage stilling til om du er hysterisk. Som Dorthe ogsaa siger at du goer det du har det godt med og saadan er det.

Til gengaeld er jeg (igen) overrasket over de svar man kan faa ved et uskyldigt og paent stillet spoergsmaal. Blive kaldt neurotisk og blive beskyldt for at man giver sine boern grumme vaner og at de ogsaa bliver neurotiske.

Men synes du bevarer en god tone hele vejen igennem lige meget hvad folk skriver til dig og det er flot.

Her gaar mine boern i uniform i skolen og vi er foerst hjemme ved 18-19 tiden efter at have vaeret i parken, saa nej, de faar heller ikke rent toej paa, men derimod nattoej. Jeg bader dem heller ikke hver dag. Som andre ogsaa naevner pga eksem, isaer min soen. Han burde i virkeligheden kun have brusebad de 2-3 gange om ugen han bader, men han vil jo ogsaa karbad som hans soester og de leger saa godt, saa det faar han lov til. Og han ser efterhaanden helt paen ud, altsaa i forhold til eksem og den slags.

Nu har jeg tygget mig igennem tråden. Jeg må indrømme at tonen er noget hård. Selvom man ikke er enig kan man godt skrive pænt. Jeg siger som Trine, du bevarer en rigtig god og neutral tone hele vejen igennem, selvom flere svar til dig ikke er lige pæne.

Anmeld

11. maj 2010

lonemus

Tak for jeres svar

Ja, det er drøn irriterende, at folk skal skabe en ny debat oven i det hele. Jeg gør dem ellers osse opmærksom på, at de må oprette en ny tråd. Jeg var kun interesseret i at høre, hvordan I andre gør . Men det er sgu nok svært at undgå

Jeg føler jeg gør det rigtige og jeg mener absolut ikke jeg sender forkerte signaler til mine børn - det handler jo netop ikke om de MÅ blive beskidte eller om de ER beskidte - som debatten pludselig kom til at handle om!

Nogle gange syntes jeg dog det er en smule hysterisk....men det er nok mere, hvis jeg virkelig kan se tøjet ser fint ud, brugt, men alligevel okay ud. Tror jeg skal arbejde lidt med den

Lone

Anmeld

11. maj 2010

Heidimed lea

nu bliver jeg lidt nysgerrig kan se at mit indlæg er blevet citeret eller anmeldt a 3rollinger,   betyder det så at jeg ikke svarer pænt, ???

jeg håber da jeg var soper nok selvom jeg gav min mening tilkende....

knus Heidi

Anmeld

11. maj 2010

Stumpen

Heidimed lea skriver:

nu bliver jeg lidt nysgerrig kan se at mit indlæg er blevet citeret eller anmeldt a 3rollinger,   betyder det så at jeg ikke svarer pænt, ???

jeg håber da jeg var soper nok selvom jeg gav min mening tilkende....

knus Heidi

Hun har blot citeret dig... Havde hun anmeldt dig ville du ikke vide det medmindre Henrik hev fat i dig...

Anmeld

11. maj 2010

Stumpen

3rollinger skriver:

Det er bare forskellen på øffen og mødregrupperne, man tager mere hensyn til hinanden i mødregruppen og formulere sig på en pænere måde og er bare ikke så spydig, nedladende eller selvhævdende..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.