nu vil jeg lige præsenterer mig herinde. 
lige for tiden kommer jeg nok ikke til at bruge siden så meget herinde fordi jeg har så travlt at jeg knap nok kan finde tid til mig selv men siden er meget dejlig at have så man ved hvor man kan søge hen ved evt spørgsmål der vil komme! Jeg vil nok lige holde mig anonym indtil videre, da jeg ikke ved hvem der er herinde og at der ikke er så mange der kender til min graviditet.
Men nu vil jeg fortælle lidt om mig selv. 
Jeg hedder Sophie og er 19 år gammel, jeg er gravid i denne uge 16+5 og har termin den 20 oktober. Jeg er ikke sammen med faderen til barnet, men er helt afklaret med at blive alene mor! Jeg var til NF scanning den 16 april, på min fødselsdag og det var jo en helt fantastisk oplevelse. jeg skal til MD scanning den 29 maj og der er jeg meget spændt på at få kønnet af vide. 
Lige nu går jeg i gymnasiet 3g og afslutter her til sommer, så jeg kan bruge hele det næste år på min lille baby, hvilket jeg tror bare bliver fantastisk! Og jeg glæder mig også rigtig meget til at blive færdig på gym..
jah, indtil videre i graviditeten har jeg døjet med lidt kvalme og at jeg ikke rigtig kunne spise noget, ellers så døjer jeg meget med undervægt, men jeg er ved at komme efter det nu! 
glæder mig til at se hvad i er for nogle herinde..
Mange kærlige hilsner Sophie! 
Anmeld