bør jeg være bekymret eller er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

614 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. maj 2010

NinaNymannMadsen

ja det er mit spørgsmål.

min datter får ventoline hostesaft da hun hoster rigtig meget og slemt, men er ikk mærket af det. men her til aften har hun så fået 39,69 i feber og nu sover hun godt godt men hendes vejr trækning er meget hurtig og lyder besværret lidt syntes jeg, man kan høre hun har noget i halsen der sidder. er det noget jeg skal være bekymret for.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

B&J

Astasmor skriver:

ja det er mit spørgsmål.

min datter får ventoline hostesaft da hun hoster rigtig meget og slemt, men er ikk mærket af det. men her til aften har hun så fået 39,69 i feber og nu sover hun godt godt men hendes vejr trækning er meget hurtig og lyder besværret lidt syntes jeg, man kan høre hun har noget i halsen der sidder. er det noget jeg skal være bekymret for.?

jeg syntes du skulle ringe til læge vagten og høre ham/hende ad.. eller om de har et godt råd..

Anmeld

10. maj 2010

NinaNymannMadsen

B&J skriver:

jeg syntes du skulle ringe til læge vagten og høre ham/hende ad.. eller om de har et godt råd..

jah det kunne da godt ske jeg skulle det... men min læge idag da jeg var nede med hendes hosten der var der ingen ting. men hun har jo så også fået feber oven i iaften

Anmeld

10. maj 2010

B&J

Astasmor skriver:

jah det kunne da godt ske jeg skulle det... men min læge idag da jeg var nede med hendes hosten der var der ingen ting. men hun har jo så også fået feber oven i iaften

nemlig og det er feberen jeg også tænker på og det er jo kun et opkald og hvis du ringer så kan man sige så har du gjordt lidt og du kan ånde lettet op

Anmeld

10. maj 2010

NinaNymannMadsen

B&J skriver:

nemlig og det er feberen jeg også tænker på og det er jo kun et opkald og hvis du ringer så kan man sige så har du gjordt lidt og du kan ånde lettet op

skal komme der ind sagde han

Anmeld

10. maj 2010

B&J

Astasmor skriver:

skal komme der ind sagde han

se det var godt du ringede.... håber ikke det er noget alvorligt..

Anmeld

11. maj 2010

NinaNymannMadsen

B&J skriver:

se det var godt du ringede.... håber ikke det er noget alvorligt..

hun har bare fået sig en virus. men kan ikke komme i dagpleje resten af ugen da hun ikke må give hende medicin der (hun får medicin mod hosten lige nu)

Anmeld

11. maj 2010

B&J

Astasmor skriver:

hun har bare fået sig en virus. men kan ikke komme i dagpleje resten af ugen da hun ikke må give hende medicin der (hun får medicin mod hosten lige nu)

åhh ja den dumme virus... håber snart hun bliver frisk igen

Anmeld

11. maj 2010

NinaNymannMadsen

B&J skriver:

åhh ja den dumme virus... håber snart hun bliver frisk igen

det håber jeg også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.