Kan jeres børn farverne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.461 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. maj 2010

lonemus

Alexander kan alle regnbuens farver - osse se om den er fx mørkegrøn eller lysegrøn.

Vuggestuen siger det er tidligt han kan det! Det undrer mig, for det kunne storesøster osse .)

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

TbCp

lonemus skriver:

Alexander kan alle regnbuens farver - osse se om den er fx mørkegrøn eller lysegrøn.

Vuggestuen siger det er tidligt han kan det! Det undrer mig, for det kunne storesøster osse .)

Lone

Liva kan ikke, vi øver, men for hende er alt Gult

Anmeld

10. maj 2010

lonemus

TbCp skriver:

Liva kan ikke, vi øver, men for hende er alt Gult

Det er sgu da osse en dejlig farve

Det skal nok komme

Anmeld

10. maj 2010

TbCp

lonemus skriver:

Det er sgu da osse en dejlig farve

Det skal nok komme

Ja det er jeg sikker på

Nu starter hun i børnehave til august så kommer der nok en hel masse nyt ind i det lille hovede

Anmeld

10. maj 2010

lonemus

Ja det er jeg sikker på

Nu starter hun i børnehave til august så kommer der nok en hel masse nyt ind i det lille hovede

Åh ja, når de først kommer i børnehave, så eksploderer det .)

Min datter har nu gået i børnehave i 6 mdr. I dag siger hun så: se mor, en firkant!! HVordan kan du se det, spørger jeg. Moar, det er da fordi den har 4 kanter - og så tæller hun dem for mig Wow tænkte jeg lige

Jeg håber osse på en børnehaveplads til Alexander 1. august .)

Anmeld

10. maj 2010

TbCp

lonemus skriver:

Åh ja, når de først kommer i børnehave, så eksploderer det .)

Min datter har nu gået i børnehave i 6 mdr. I dag siger hun så: se mor, en firkant!! HVordan kan du se det, spørger jeg. Moar, det er da fordi den har 4 kanter - og så tæller hun dem for mig Wow tænkte jeg lige

Jeg håber osse på en børnehaveplads til Alexander 1. august .)

Arh hvor fedt!

Ind imellem bliver man bare så overrasket over hvad de ved....

Anmeld

11. maj 2010

Plysbjørnen

Laura kan ikke nogen farver...

Beder jeg om en gul så får jeg en rød, beder jeg om en rød kan jeg være heldig at få en grøn eller en blå eller hvad hun lige har ved hånden.

Anmeld

11. maj 2010

TbCp

BetteFis skriver:

Laura kan ikke nogen farver...

Beder jeg om en gul så får jeg en rød, beder jeg om en rød kan jeg være heldig at få en grøn eller en blå eller hvad hun lige har ved hånden.

Hehehe, det er ca. det samme her

Og som regel, hvis vi spørger om hvilken farve det er, siger hun "GUL" hvis jeg så siger... "den er grøn", får jeg et meget bestemt "NEJ GUL"

Anmeld

11. maj 2010

Ida.

Annika kan rigtig mange farver - lige nuancerne er jeg ikke sikker på, at hun har styr på - men grøn, rød, blå, lyserød, lilla, gul, sort, hvid og orange kan hun - om hun kan flere, kan jeg ikke lige huske

Anmeld

1. september 2010

Niiina

Jonas kan rigtig mange farver.

Han skælner dog ikke mellem om de er lyse eller mørke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.