Mere face end baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det lyder bare godt. Men jeg synes dog, at det er ærgeligt, at der ikke er flere der skriver i vores kvartals-gruppe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

Moar'en

10. maj 2010

Diana...

MoarHvidovre skriver:

Det lyder bare godt. Men jeg synes dog, at det er ærgeligt, at der ikke er flere der skriver i vores kvartals-gruppe

Helt enig det var os det jeg håbet med gruppen at der måske kunne komme lidt gang i den igen. Jeg selv er ikke så meget på baby mere og slet ikke nu hvor der ikke sker så meget i gruppen  men facebook er jeg på flere gange dagligt  

Anmeld

10. maj 2010

Muffinmus

Diana... skriver:

Hej i skønne kvinder. 

Jeg synes vores gruppe er ved at gå død er det rigtig  

Men jeg har på fornemmelsen at mange af os bruger facebook meget mere? så jeg tænkte om jeg ikke skulle lave en lukket gruppe der inde for 1. kvartal 2009 der inde? hvad siger i til det? 

Knus Diana

bruger stort set aldrig fb til noget....msåek 4 gange om mdr hvis jeg er heldig og tjekker herinde hver dag næsten:-)

Anmeld

10. maj 2010

N&J

Diana... skriver:

Lige meget der var jo et billed ha ha  

Hihi, ja det var der, jeg har det med at bruge det samme billede indtil jeg får lagt nye ind, tager mig altd tusind år, har stadig billedet til fotogarenti liggende, til tros for at det er over et mdr. siden jeg tog det.. hehe, men ja det er mig

Anmeld

11. maj 2010

hc=k

Diana... skriver:

Så lige at man selv kan gå ind og anmode om at komme med i gruppen uden at være venner med mig så det kan i bare gøre hvis det er  

gruppern hedder 1. kvartal 2009 (mødregruppe) 

Husk lige og skriv jeres baby.dk navn  

Jeg har sendt en anmodning, men jeg kan ikke lave sådan en følgebesked ???

Anmeld

12. maj 2010

Diana...

hc=k skriver:

Jeg har sendt en anmodning, men jeg kan ikke lave sådan en følgebesked ???

Du er inde i gruppen nu ikke? 

Anmeld

12. maj 2010

Diana...

MariaE skriver:

bruger stort set aldrig fb til noget....msåek 4 gange om mdr hvis jeg er heldig og tjekker herinde hver dag næsten:-)

Men du må gerne være med i gruppen alligevel da  

Anmeld

16. maj 2010

Diana...

Hvem er Sandra? 

Knus

Anmeld

17. maj 2010

Mira0911

Diana... skriver:

Hvem er Sandra? 

Knus

Hmm... Godt spørgsmål... Måske man skulle søge på den herinde? Vi ved jo ikke hvad hun hedder herinde... Hvis hun kommer herinde fra?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.