Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg er bare så ked af det har tudet hele dagen
jeg er begyndt at bløde lidt og har vildt mens smerter
skal jo op og have blodprøve i morgen
fuck fuck
så skulle det åbenbart ikke være vores tur denne gang
jeg kan ikke holde til det mere
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kudsk skriver: jeg er bare så ked af det har tudet hele dagen jeg er begyndt at bløde lidt og har vildt mens smerter skal jo op og have blodprøve i morgen fuck fuck så skulle det åbenbart ikke være vores tur denne gang jeg kan ikke holde til det mere
Årh nej, søde...
Knus
Årh stakkels!!! Jeg håber virkelig ikke at al håb er ude - det kunne jo i princippet være ligamentsmerter og pletblødning som jeg selv havde masser af!
Jeg sender dig masser af knus og kram
kh
Rosa
Krydser virkelig finger for at det kun var en forskrækkelse.....
Se positivt så skal det nok gå...
Sender de største kram og krydser alt hvad ejg krydse kan.....
Åh nej søde...
MEN vil lige skynde mig at sige: Mist nu ikke håbet helt før i har svaret på blodprøven! Det kan jo være at den er der alligevel, mange bløder jo lidt i starten, og kan selv skrive under på at ligament smerter føles ret meget som mens-smerter...
Stort kram herfra!
som de andre skriver, ligament og mens smerter er nærmest helt ens de første mange uger og jeg blødte også i 3-4 uger da jeg blev gravid. jeg HÅBER virkelig du får en positiv overraskelse imorgen
tusinde tusinde tak hvor er i søde
Jeg har selv været på hospitalet idag og der snakkede vi om hvornår jeg fik blødning efter ÆO og der sagde jeg at det var 5-6 dage før blodprøve og så sagde hun at så havde jeg ikke været gravid, så håb forude som de andre siger fingre for at det er et positivt svar imorgen..
Ludo skriver: Jeg har selv været på hospitalet idag og der snakkede vi om hvornår jeg fik blødning efter ÆO og der sagde jeg at det var 5-6 dage før blodprøve og så sagde hun at så havde jeg ikke været gravid, så håb forude som de andre siger fingre for at det er et positivt svar imorgen..
ok men de siger også man godt kan være gravid selvom man bløder men jeg tror bare ikke på det, der må være en grund til at man bløder
jeg fik lagt 2 æg op
måske et meget dumt spørgsmål men kan jeg bløde fordi det ene æg er gået tabt,men er det overhovedet mugeligt at hvis man bløder er de begge så ikke gået tabt håber du forstår
Det kan sagtens være det ene æg som er gået til, men det kan også sagtens være ingenting, der er mange som både har smerter og bløder trods sunde graviditeter og nu du har fået sat 2 op vil jeg helt bestemt mene der er håb endnu
kram herfra og jeg krydser fingre for rigtig godt nyt til dig i morgen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128