Hvornår gik jeres fødsel igang..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.643 visninger
19 svar
0 synes godt om
10. maj 2010

Saaby

Hejsa

Jeg er nu 40+5 og venter meget utålmodigt. Jeg har en ide om at fødsler altid går igang om natten, så hver morgen jeg vågner, bliver jeg godt træt af det hele, da jeg så tænker, at jeg skal vente til det bliver nat igen.

Så hvornår startede jeres fødsel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

9510

Saaby skriver:

Hejsa

Jeg er nu 40+5 og venter meget utålmodigt. Jeg har en ide om at fødsler altid går igang om natten, så hver morgen jeg vågner, bliver jeg godt træt af det hele, da jeg så tænker, at jeg skal vente til det bliver nat igen.

min den første gik i gang ca kl 23 og jeg fødte kl 7.33

nummer 2 gik i gang ved 15 tiden og jeg fødte kl 00.43

Anmeld

10. maj 2010

Englepigen

Jeg fik veer ved 3-4 tiden om natten og ved 7 tiden kørte vi på FG - og ud kom den lille trold 12.42 :-)

Anmeld

10. maj 2010

Mira0911

Min gik igang om morgen 4½ døgn før hun er født...

Anmeld

10. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Mine plukveer blev regelmæssige kl 21-22 om aftenen og så kørte bussen ellers..

Anmeld

10. maj 2010

michella88

Mine veer startede om eftermiddagen, og de var vedvarende ved midnat, prinsessen var ude 19:00 om aftenen

Anmeld

10. maj 2010

Majbriteriksen

Ved nr. 1 havde jeg plukkeveer med faste intervaller da jeg vågnede en onsdag morgen, men lagde ikke noget i det. Havde plukkeveer med 5 min. imellem i 34 timer før vandet gik torsdag kl 17 og så er han født derefter fredag morgen kl. 345. 

Ved nr. 2 blev jeg sat igang  med en stikpille fredag eftermiddag og fødslen var rigtig i gang kl. 130 (der var jeg ihvertfald ikke i tvivl mere) og han er født kl. 0439.

Anmeld

10. maj 2010

Patrick07

jeg fik veer kl. 5.46 om morgenen d. 7 juni og om natten kl. 01.05 blev han født  

Anmeld

10. maj 2010

iln

Mit begyndte kl. 16 en torsdag og fortsatte med småveer frem til fredag kl. 18, hvor jeg tog på fødegangen. Først herefter tog veerne rigtig til og Silas er født kl 23.03.

Anmeld

10. maj 2010

Bare mig..

Saaby skriver:

Hejsa

Sjovt, for den tanke har jeg også haft.. - At detgår igang om natten.. Jeg venter også bare på den nat hvor jeg står op og skal tisse, og så er vandet gået..

Held og lykke, jeg håber der snart sker noget for dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.