Maven 36+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2010

Maria.

Super flot mave!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

smokin

Anke skriver:

Så fik jeg endelig taget nye billeder!

Jeg synes godt nok, der er sket meget de sidste par uger. Maven er sunket (hvilket dog ikke ses så godt på billederne, da jeg er temmelig oppustet i øjeblikket ), og lillepigen har allerede lagt sig helt ned i bækkenet.  Hun blev skudt til at veje omkring 2300 g ved sidste JM undersøgelse (35+3), så det bliver en lille fin én, der kommer ud.

I takt med, at hun har lagt sig fast, har plukkeveerne desværre også taget til. De føles knapt så rare længere - kan faktisk godt gøre lidt ondt - og kommer indimellem ret hyppigt. Sjovt nok kommer de især, når jeg sidder oprejst, hviket er lidt dumt, når nu jeg prøver at skrive opgave i øjeblikket! Men hvad, så har jeg da i det mindste en undskyldning for ikke at lave så meget.

Vægten siger nu +8, så det er jeg egentlig meget tilfreds med.

KH Anke - som er ved at blive lidt utålmodig efterhånden....

Smuk i smuk og godt spændt ud

Anmeld

10. maj 2010

Loa

Anke skriver:

Ja, "kun" et par dage forsinket..  Men det er altså helt og holdent Leons skyld - bilerne var åbenbart lidt vigtigere end mavebilleder..

ha ha kender det godt.....

Sådan kunne det også sagtens have været her.... Hvis biler altså bare havde været fodbold i stedet.....

Anmeld

10. maj 2010

AWO

Zette skriver:

Smuk i smuk og godt spændt ud

Ja tak! Tror snart ikke, der kan være plads til mere..

Anmeld

10. maj 2010

AWO

TbCp skriver:

Wauw!!!! Den sidder rigtig flot på dig!

Og hvor flot med kun +8kg!!!!

Jeg nåede op på +18kg selvom jeg allerede fødte i uge 35

Årh, tak..

Nøj, det må have været hårdt at slæbe rundt på!? Sjovt, så forskellige alle graviditeter er.

Hvor er din datter i øvrigt sej til at tælle!

Anmeld

10. maj 2010

Mira0911

Kanon flot mave... Den sidder rigtig flot på dig....

Anmeld

10. maj 2010

TbCp

Anke skriver:

Årh, tak..

Nøj, det må have været hårdt at slæbe rundt på!? Sjovt, så forskellige alle graviditeter er.

Hvor er din datter i øvrigt sej til at tælle!

Jeg synes ikke det var så slemt Havde en ret nem graviditet og følte mig aldrig rigtig besværet... men ville da gerne have haft lidt mindre kilo at kæmpe med efter fødslen

Heh... ja hun går meget op i at tælle for tiden

Anmeld

10. maj 2010

Bare mig..

Anke skriver:

Tak!  Og ja, det gør!! Jeg håber virkelig, at alle de plukkeveer er et tegn på, at der ikke går så længe mere.

Er du ikke også ved at blive vildt utålmodig?

Jo MEGET utålmodig, men jeg har også haft stærke plukveer i 5 uger nu, så lige på det plan, synes jeg ikke det er skide sjovt mere.. Men som dig håber jeg, at det er positivt i sidste ende, at jeg har haft alle de plukveer de sidste uger

Anmeld

10. maj 2010

AWO

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jo MEGET utålmodig, men jeg har også haft stærke plukveer i 5 uger nu, så lige på det plan, synes jeg ikke det er skide sjovt mere.. Men som dig håber jeg, at det er positivt i sidste ende, at jeg har haft alle de plukveer de sidste uger

5 uger?? Øv, der ødelagde du lige mine tanker om at sådan noget først kommer i de sidste uger op til, og at der derfor snart kommer til at ske noget...

Men jeg håber da for dig, at du meget snart får lov til at holde din lille guldklump i armene.

Anmeld

10. maj 2010

Bare mig..

Anke skriver:

5 uger?? Øv, der ødelagde du lige mine tanker om at sådan noget først kommer i de sidste uger op til, og at der derfor snart kommer til at ske noget...

Men jeg håber da for dig, at du meget snart får lov til at holde din lille guldklump i armene.

Undskyld..

Ja, jeg håber at vi begge snart ligger der med vores døtre (det var en pige du skulle have ik?)

Held og lykke til dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.