Smelte smelte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. maj 2010

Stumpen

I tirsdags var jeg jo til jobsamtale.. Om morgenen fortæller vi det til Mathilde, der bliver sur.. (Tror ikke lige hun kunne rumme at jeg skulle ud og arbejde, for når Karsten arbejder er jeg jo hjemme og hvis vi begge arbejder hvad så???) Nå men mor henter hende fra børnehave og jeg har sagt at hvis hun fortæller at jeg har fået det, så skulle hun forvente at Mathilde ville blive sur...

Hvilket også skete, men mor forklarede hende at når mor arbejder, er far hjemme og omvendt og skulle vi begge arbejde samme tid, så er hun enten i børnehave eller også passer bedste hende....

Efter lidt tid siger hun så lige så stille "jeg elsker bare min mor"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

Munder

Stumpen skriver:

I tirsdags var jeg jo til jobsamtale.. Om morgenen fortæller vi det til Mathilde, der bliver sur.. (Tror ikke lige hun kunne rumme at jeg skulle ud og arbejde, for når Karsten arbejder er jeg jo hjemme og hvis vi begge arbejder hvad så???) Nå men mor henter hende fra børnehave og jeg har sagt at hvis hun fortæller at jeg har fået det, så skulle hun forvente at Mathilde ville blive sur...

Hvilket også skete, men mor forklarede hende at når mor arbejder, er far hjemme og omvendt og skulle vi begge arbejde samme tid, så er hun enten i børnehave eller også passer bedste hende....

Efter lidt tid siger hun så lige så stille "jeg elsker bare min mor"

Årh skønne skønne stump Det er da dejligt vores unger kan udtrykke deres følelser

Anmeld

10. maj 2010

Stumpen

Munder skriver:

Årh skønne skønne stump Det er da dejligt vores unger kan udtrykke deres følelser

Ja lige for tiden er hun meget mor fikseret.. Vi var i svømmeren i går, hvor Mathilde skulle med Karsten ind og skifte.. Midt under badet står hun igen "jeg savner min mor" -tag den far...he he

Anmeld

12. maj 2010

Munder

Nåååå, så smelter moderhjertet da helt

Anmeld

13. maj 2010

Stumpen

Munder skriver:

Nåååå, så smelter moderhjertet da helt

Jep..

Er Andrea udpræget mor eller far pige?? Mathilde har aldrig rigtig været det, men Victoria har været det, så tror det er det der har smittet af på stumpen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.