Han kaster stadig op!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. maj 2010

denlille

Min søn på 2 år har kastet op siden i lørdags. Han kan ikke holde noget i sig kun vand. I morges var han så udmattet og drænet at han rystede. han var så sulten og fik havregrød men ak 10 min efter kom det op igen. Pt ligger han slap på sofaen-kan sagtens få kontakt til ham og snakke med ham..men han er helt slap. Samtidig er han en tynd dreng så han har ikke så meget at tære på hvilket bekymre mig. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Hvornår skal lægen ind over?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

ditdot

Hej,

hvis din dreng er blevet mere sløv og udmattet ville jeg nok ringe til lægen her til morgen og høre hvad du skal gøre, om ikke andet så for at få lidt ro i sjælen og et par gode råd med på vejen. Hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt, det er der jo ikke noget i vejen for synes jeg. 

knus herfra

Anmeld

10. maj 2010

Barbamama

Ja puha skynd dig at få fat i jeres læge. Hvor er det synd for din lille mand.... HAder når børn er syge. Kram og god bedring!

Anmeld

10. maj 2010

<3

spætte skriver:

Min søn på 2 år har kastet op siden i lørdags. Han kan ikke holde noget i sig kun vand. I morges var han så udmattet og drænet at han rystede. han var så sulten og fik havregrød men ak 10 min efter kom det op igen. Pt ligger han slap på sofaen-kan sagtens få kontakt til ham og snakke med ham..men han er helt slap. Samtidig er han en tynd dreng så han har ikke så meget at tære på hvilket bekymre mig. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Hvornår skal lægen ind over?

Ring til lægen med det samme! Der må ikke gå mere end 2-3dage uden mad/væske så se og kom i sving.

Det er især almen tilstanden man kigger på og din søn er bare ikke sig selv.

God bedring!

Anmeld

10. maj 2010

denlille

tak for svar..Han har her til morgen spist lidt kiks,drukket vand og lidt banan..Han har ikke kastet det op.så håber det går den rigtige vej

Anmeld

10. maj 2010

hc=k

Hej. Det er rigtig godt at det går bedre med ham.

Vores læge har sagt til os at børn gerne må være syge i flere dage, men man sal kunne komme i kontakt med dem og så skal de tisse ellers er det ikke alarmerende.

Anmeld

10. maj 2010

<3

Vi har lige været ude for at to infektioner, mellemøresbetændelse og lungebetændelse, blev fejldiagnostiseret af x-antal læger (2mandag, 1tirdag, 3torsdag) med dertilhørende indlæggelse i 4dage med IVdrop og hele molevitten så derfor næste gang min søn er så sløj, netop som du beskrev, så tropper jeg selv op ude på børneafdelingen hvis ingen læger vil høre efter!

Derfor mener jeg at man skal søge læge netop pga. mulighed for infektion der skal behandles med penicillin efter 2dage udtalt sløjhed.

Sådan!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.