Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
har et spørgsmål til jer nok lidt dumt spørgesmål men jeg er usikker.. kan man blive steril af og have sex mens man har menstruation eller???,, knus den usikre
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nej det tror jeg bestemt ikke at man kan. Det har jeg i alt fald aldrig hørt om!
jeg mene nemlig heller ikke man kan men det mener min veninde,,, såå jeg begyndte at blive usikker
Mmm det siger vist lidt om.. hvor dårlig seksualundervisningen er i skolerne
Anonym skriver: har et spørgsmål til jer nok lidt dumt spørgesmål men jeg er usikker.. kan man blive steril af og have sex mens man har menstruation eller???,, knus den usikre
Hehe..... Så tror jeg bestemt jeg skulle være steril!!!!! og ja, er altså 9+3, hmm... Og den lille er altså ikke lavet af gud....
jaa synes da os det lød utrolig latterligt,, jaa hun må tilbage i skolen igen ...
He he, hvis det var tilfældet så skulle jeg vist være meget steril:0)
Men det er nu uden de mindste problemer lykkedes mig at blive gravid og har da to velskabte børn:0)
Ahahaha.. Ja undskyld, men jeg sidder lige og får mig et godt grin. Det er bestemt ikke ondt ment, men det lyder godt nok som en skrøne. Og nej, man bliver heller ikke blind af at onanere
Jeg tror vi kan afkræfte den teori
kitty skriver: Ahahaha.. Ja undskyld, men jeg sidder lige og får mig et godt grin. Det er bestemt ikke ondt ment, men det lyder godt nok som en skrøne. Og nej, man bliver heller ikke blind af at onanere Jeg tror vi kan afkræfte den teori
Hahaha ! Det minder mig faktisk om en anden skrøne .. Min veninde ringede til mig en gang og spurgte om man kan blive gravid når man har slugt .. ! Det var godt nok svært ikke at grine ind i røret..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128