heey tøser,, (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.690 visninger
11 svar
0 synes godt om
9. maj 2010

Anonym trådstarter

har et spørgsmål til jer nok lidt dumt spørgesmål men jeg er usikker.. kan man blive steril af og have sex mens man har menstruation eller???,, knus den usikre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2010

DK

Nej det tror jeg bestemt ikke at man kan. Det har jeg i alt fald aldrig hørt om!

Anmeld

9. maj 2010

Anonym trådstarter

jeg mene nemlig heller ikke man kan men det mener min veninde,,, såå jeg begyndte at blive usikker

Anmeld

10. maj 2010

mariamiss6

Har da aldrig hørt noget lignende.... tror din veninde må i skole igen

Anmeld

10. maj 2010

Patrick07

Mmm det siger vist lidt om.. hvor dårlig seksualundervisningen er i skolerne

Anmeld

10. maj 2010

VIPpigen

Anonym skriver:

har et spørgsmål til jer nok lidt dumt spørgesmål men jeg er usikker.. kan man blive steril af og have sex mens man har menstruation eller???,, knus den usikre

Hehe..... Så tror jeg bestemt jeg skulle være steril!!!!! og ja, er altså 9+3, hmm... Og den lille er altså ikke lavet af gud....

Anmeld

12. maj 2010

Anonym trådstarter

jaa synes da os det lød utrolig latterligt,, jaa hun må tilbage i skolen igen ...

Anmeld

12. maj 2010

Valle81

Anonym skriver:

He he, hvis det var tilfældet så skulle jeg vist være meget steril:0)

Men det er nu uden de mindste problemer lykkedes mig at blive gravid og har da to velskabte børn:0)

Anmeld

12. maj 2010

otlitrom

Ahahaha.. Ja undskyld, men jeg sidder lige og får mig et godt grin. Det er bestemt ikke ondt ment, men det lyder godt nok som en skrøne. Og nej, man bliver heller ikke blind af at onanere

Jeg tror vi kan afkræfte den teori

Anmeld

12. maj 2010

Risen

kitty skriver:

Ahahaha.. Ja undskyld, men jeg sidder lige og får mig et godt grin. Det er bestemt ikke ondt ment, men det lyder godt nok som en skrøne. Og nej, man bliver heller ikke blind af at onanere

Jeg tror vi kan afkræfte den teori

Hahaha ! Det minder mig faktisk om en anden skrøne .. Min veninde ringede til mig en gang og spurgte om man kan blive gravid når man har slugt .. ! Det var godt nok svært ikke at grine ind i røret..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.