Bamme skriver:
Hvad dælan er der dog sket med Filucas kraveben?
(Kan godt se det er brækket)
-But how/why?
AV!

Ja jeg fik vist ikke lige skrevet om det herinde...
Kort version: Hun faldt ned af sofaen og landede uheldigt 
Lang version:
Altså hun er faldet ned af sofaryggen og landet lige på ansigt og skulder, altså højre kind og venstre skulder
Hun græd lidt, men virkede rimelig ok, hun blødte lidt fra munden, men det stoppede hurtigt. Vi prøvede at give hende en is, hvis det nu stadig gjorde ondt i munden, men da hun løftede isen op med venstre arm, begyndte hun at græde igen og tog sig så til skulderen.
Så vi snakkede med vagtlæge, og kørte derover. Hun kunne ikke forstå hvad vi sagde, men samtidig skreg Filuca og hun kunne slet ikke komme til at undersøge hende. Vi blev enige om at køre på skadestuen (lidt over 50 km væk
) og vi kom ind og sygeplejersken derovre kunne heller ikke få lov at kigge eller røre hende.
De besluttede sig for røngten, og det var nok det værste af det hele. Forestil dig at være 2-3 år og ligger på en briks under en kæmpe maskine i et stort rum med nogle man ikke kender, og far der holder en nede fordi man bare ikke vil ligge der. Aldrig har jeg troet jeg skulle få det så dårligt, men det gjorde bare SÅ ondt på mig at se. 
Nå men de fik taget det her billede og vi blev sendt ned med besked om at de ville kalde os ind når der var kigget på det. De gik ret stærkt heldigvis og hun havde så et lille brud og skal så gå med slynge i 2 uger min., men det gider hun jo ikke ret længe af gangen, men de beroligede os med at det nok skulle gro fint sammen alligevel.
Stakkels lille fis... Hun var bare rigtig øv at være sammen med de første dage fordi hun ikke ku lege eller fjolle uden at det gjorde ondt igen. Nu er det 8 dage siden og hun fiser rundt og laver ballade og ulykker som sædvanlig. Sofaen er åbenbart heller ikke farlig mere, selvom hun burde ha lært noget af det... 
Jeg har ingen billeder af det på min pc, men har 2 stk her
http://www.facebook.com/#!/photo.php?pid=3843736&id=837359167&fbid=394649634167
http://www.facebook.com/#!/photo.php?pid=3843734&id=837359167&fbid=394649529167
Og tak fordi du spurgte