vejedag nr 8. Den 11.juni.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

686 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. juni 2008

ivfmarie

Jep, så er det på den igen!

Vægt i dag: 67,7 kg
Vægt sidste onsdag: 67,2 kg

>( Det er jo ikke den rigtige vej! Men det kommer nu ikke som den helt store overraskelse, der var liiige et par dage i weekenden hvor der blev spist vel meget :$.

På torsdag(i morgen 8() skal jeg opereres i foden, i fuld narkose, sidste gang blev jeg virkelig syg efter narkosen og kunne ikke spise i to dage - så mon ikke der ryger et par 100 gr på den konto?

God dag og god kamp

Marie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2008

ka li ja

hmmmm ja jeg har taget 600g på!! øv...
men her de sidste par dage har vi altså også smovset i ostepølser på grillen og jordbær med masser af flødeskum på.. 38% uhhhmmm. det var dejligt at prøve, men så stopper den fest sgu også!!!

held og lykke i morgen søde, kommer du så på krykker næste lørdag???

Anmeld

11. juni 2008

Astrid P

Øv, her går det heller ikke den rigtige vej, men heldigvis heller ikke den forkerte. Der har været stilstand i 2 uger nu, fordi den dumme eksamen kræver af mig at jeg læser og læser og analyserer og læser og analyserer og læser lidt mere = sidde på den flade r*v!
Nå, men om en uge er det overstået. Så er der sommerferie og SÅ skal den have for fulde gardiner med motionen...

God kamp til I andre - KH Astrid

Anmeld

11. juni 2008

Pia.

7,4 kilo er mit samlede vægt tab idag.... havde håber det ville se lidt pænere ud... men pyt, havde et mål der hed 8 kilo d. 14 juni - så hvis jeg virkelig tager mig sammen mon ikke jeg så kan slanke mig 600g til på lørdag - hvor der bare skal spises og drikkes til den store guldmedalje.... :)

Knus og god lidt trist grå dag til alle - hvor blev solen af :(....
PIA(H)

Anmeld

11. juni 2008

ka li ja

PiaR skriver:

7,4 kilo er mit samlede vægt tab idag.... havde håber det ville se lidt pænere ud... men pyt, havde et mål der hed 8 kilo d. 14 juni - så hvis jeg virkelig tager mig sammen mon ikke jeg så kan slanke mig 600g til på lørdag - hvor der bare skal spises og drikkes til den store guldmedalje.... :)

Knus og god lidt trist grå dag til alle - hvor blev solen af :(....
PIA(H)

i lige måde. og solen er HER:D

Anmeld

11. juni 2008

Lsh

Dejligt at se jeg ikke er alene om at tage på :$ Siden start den 20. april har jeg tabt 6,5 kg; men siden sidste uge har jeg så tage 100 gram på - ikke meget; men det er stadig den forkerte vej!!!! Dog er det ved at være den tid på måneden og der tager jeg altid på :@ Skal til stor familie-kom-sammen i weekenden og der bliver også smovset, så jeg må hellere tabe mig inden weekenden så jeg kan tillade mig at synde ;) Go' dag til alle Luise

Anmeld

11. juni 2008

Mathilde

Jeg har tabt 100g siden sidst... ikke meget men den rigtige vej:) I søndags vejede jeg 1kg mere end idag, så hvis man ser sådan på det, har jeg jo tabt 1kg;) Men det kan nu også være pga min mens, den laver som regel lidt kuk i vægten...

(H)

Anmeld

11. juni 2008

SaNiNa

har tabt 1.7 kg i denne uge:) nu er målet snart nået...

Anmeld

11. juni 2008

Mor-jannie

jeg har jo tabt et kg så vejer nu 85 kg og vil gerne ned på omkring 68kg så der er 17-18 kg´s vej i nu...

kram jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.