Bedst i test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.528 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. maj 2010

Mettemus

Hello ladies!

Jeg sad og surfede barnevogne (i stedet for at læse til eksamen - fy!) og kom forbi en Trille Gigant (tror jeg nok) som havde fået Tænks "bedst i test"-mærke. Jeg forsøgte så at klikke lidt videre for at se hele testen, men det skal man betale for at få lov til at se. Så nu spørger jeg så: ved i om der er andre steder man kan se lignende tests uden at skulle betale for det?

God søndag til alle!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2010

dorthemus

Det tror jeg ikke der..man kan selvfølgelig altid gå ind på producentens hjemmeside eller eller en butik, men de vil jo altid forsøge at sælge deres vare

Jeg har selv købt mig til flere af TÆNKS tests og blevet klogere - også Trilles Gigant - og synes det er et godt valg til en overkommelig pris

Anmeld

9. maj 2010

Mettemus

dorthemus skriver:

Det tror jeg ikke der..man kan selvfølgelig altid gå ind på producentens hjemmeside eller eller en butik, men de vil jo altid forsøge at sælge deres vare

Jeg har selv købt mig til flere af TÆNKS tests og blevet klogere - også Trilles Gigant - og synes det er et godt valg til en overkommelig pris

Nej jeg prøvede også at google lidt rundt, og kunne umiddelbart heller ikke finde andet end TÆNK. Nu er det jo heller ikke lige noget jeg står og mangler her og nu, men alligevel...

Anmeld

16. maj 2010

Riksen

Mettemus skriver:

Hello ladies!

Jeg sad og surfede barnevogne (i stedet for at læse til eksamen - fy!) og kom forbi en Trille Gigant (tror jeg nok) som havde fået Tænks "bedst i test"-mærke. Jeg forsøgte så at klikke lidt videre for at se hele testen, men det skal man betale for at få lov til at se. Så nu spørger jeg så: ved i om der er andre steder man kan se lignende tests uden at skulle betale for det?

God søndag til alle!

Hi hi! Jeg gjorde præcis det samme og endte faktisk med at forelske mig i Trille Gigant. Synes den er super flot, den ser ud til at være af god kvalitet, og så er prisen god! Men den skal selvfølgelig ses live først.

Nå, men jeg fandt frem til denne side, hvor der står lidt omkring testen. Men jeg ved ikke om det er det, du allerede har set:

http://www.forbrugerlab.dk/index.php?trillegigant

Knus fra mig, der meget, meget hellere vil se på barnevogne end på 1600 siders pensum

Anmeld

16. maj 2010

Laulund87

Vi har en trille gigant, netop fordi den har bedst i test, og er super glade for den 

Ved ikke lige hvor man kan læse mere om det henne..

Anmeld

16. maj 2010

CamillaSoefelt

Du kan låne tænks blade på biblioteket.. Og ellers har tænk udgivet en bog der hedder "tænk børn" hvor bla den test i hvert fald er i..

Anmeld

17. maj 2010

Mettemus

Riksen skriver:

Hi hi! Jeg gjorde præcis det samme og endte faktisk med at forelske mig i Trille Gigant. Synes den er super flot, den ser ud til at være af god kvalitet, og så er prisen god! Men den skal selvfølgelig ses live først.

Nå, men jeg fandt frem til denne side, hvor der står lidt omkring testen. Men jeg ved ikke om det er det, du allerede har set:

http://www.forbrugerlab.dk/index.php?trillegigant

Knus fra mig, der meget, meget hellere vil se på barnevogne end på 1600 siders pensum

Synes nemlig også at Trille så rigtig godt ud. Så kan jeg måske også overtale kæresten til at købe en ny vogn i stedet for brugt, og det vil jeg sååå gerne, fordi jeg gerne vil have en lys/hvid vogn - alt hvad der sælges brugt er stort set sort. Så Trille ser ganske perfekt ud! Og "Bedst i test" er sammen med "relativt billig" et rimelig godt argument

Anmeld

17. maj 2010

Mettemus

CamillaSoefelt skriver:

Du kan låne tænks blade på biblioteket.. Og ellers har tænk udgivet en bog der hedder "tænk børn" hvor bla den test i hvert fald er i..

Tak for tippet, tror jeg smutter en tur på biblioteket så!!

Anmeld

17. maj 2010

CamillaSoefelt

Mettemus skriver:

Tak for tippet, tror jeg smutter en tur på biblioteket så!!

Your welcome..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.