Erfaring med Recaro Young Sport

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

578 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. maj 2010

Findusinde

Hejsa!

Jeg bruger lige morgenen på at kigge efter autostol til lilletrolden.. Og faldt over disse..  http://www.babygear.dk/recaro-young-sport-c-28_38.html?osCsid=ofs7tn9h9tt9qv9gf79o3ohui1

Umiddelbart ser det jo ud til at de kan bruges til barnet ikke skal bruge stol mere? Eller puf for den sags skyld.. Er det mig der læser forkert?

Er det en stol der er nogen der har erfaring med?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Hejsa!

Jeg bruger lige morgenen på at kigge efter autostol til lilletrolden.. Og faldt over disse..  http://www.babygear.dk/recaro-young-sport-c-28_38.html?osCsid=ofs7tn9h9tt9qv9gf79o3ohui1

Umiddelbart ser det jo ud til at de kan bruges til barnet ikke skal bruge stol mere? Eller puf for den sags skyld.. Er det mig der læser forkert?

Er det en stol der er nogen der har erfaring med?

Knus

Det er den vi har til Bejnamin, han sidder rigtig godt i den. Men jeg syntes at du skulle prøve at tage Laura med ud i butikkerne og så sætte hende i nogle forskellige Og jo. de burde ikke skulle have flere stole, vi fik at vide at den kunne bruges til omkring 12 år.

Anmeld

9. maj 2010

Findusinde

Benjamin09 skriver:

Det er den vi har til Bejnamin, han sidder rigtig godt i den. Men jeg syntes at du skulle prøve at tage Laura med ud i butikkerne og så sætte hende i nogle forskellige Og jo. de burde ikke skulle have flere stole, vi fik at vide at den kunne bruges til omkring 12 år.

Godmorgen søde..

Kunne jo bar ha spurgt dig i onsdags.. Ja, tror nu her når der kommer BP igen i juli at det så skal være ny stol til hende.. De ser jo rigtig fine ud, og til en overkommenlig pris synes jeg..

Har de dem i babysam?

Knus og glædelig mors dag! wee jeg har fået en wii fit af Laura.. Måske farmand har en finger med i spillet?

Anmeld

9. maj 2010

Benjamin09

Findusinde skriver:

Godmorgen søde..

Kunne jo bar ha spurgt dig i onsdags.. Ja, tror nu her når der kommer BP igen i juli at det så skal være ny stol til hende.. De ser jo rigtig fine ud, og til en overkommenlig pris synes jeg..

Har de dem i babysam?

Knus og glædelig mors dag! wee jeg har fået en wii fit af Laura.. Måske farmand har en finger med i spillet?

Ja det kunne du da, så kunne du også selv have prøvet at sætte hende i den mens den sidder i en bil. Glædelig mors dag til dig også, og hold da op for en bigspender din datter er, har hun mon tømt hele børneopsparingen. Jeg har fået en rigtig fin buket blomster af Benjamin på sengen i morges, og så lyder det til at vi skal et eller andet til middag, men jeg må ikke få at vide hvad det er...... Hader at vente på overraskelser.

Anmeld

9. maj 2010

Findusinde

Benjamin09 skriver:

Ja det kunne du da, så kunne du også selv have prøvet at sætte hende i den mens den sidder i en bil. Glædelig mors dag til dig også, og hold da op for en bigspender din datter er, har hun mon tømt hele børneopsparingen. Jeg har fået en rigtig fin buket blomster af Benjamin på sengen i morges, og så lyder det til at vi skal et eller andet til middag, men jeg må ikke få at vide hvad det er...... Hader at vente på overraskelser.

Uhh, Benjamin har da rigtig haft gang i planlægningen.. Herhjemme er det Thomas der sover længe?? Det er vidst den omvendte verden.. Laura har fået en plastic sandkasse formet som en skildpadde, den står midt i stuen med alle hendes bolde i.. Hun råber og skriger og spjætter og kaster boldene overbord.. SÅ tror hun hygger sig..

Ja, jeg blev ski også noget bleg da jeg så hvad gaven var, det havde jeg ikke liiige regnet med.. Tror børneopsparingen er væk..Jeg må give igen, når det blir hendes fødselsdag..

Må lige prøve autostolen når vi ses igen..

Anmeld

9. maj 2010

Benjamin09

Findusinde skriver:

Uhh, Benjamin har da rigtig haft gang i planlægningen.. Herhjemme er det Thomas der sover længe?? Det er vidst den omvendte verden.. Laura har fået en plastic sandkasse formet som en skildpadde, den står midt i stuen med alle hendes bolde i.. Hun råber og skriger og spjætter og kaster boldene overbord.. SÅ tror hun hygger sig..

Ja, jeg blev ski også noget bleg da jeg så hvad gaven var, det havde jeg ikke liiige regnet med.. Tror børneopsparingen er væk..Jeg må give igen, når det blir hendes fødselsdag..

Må lige prøve autostolen når vi ses igen..

Ja det må du helt sikkert. Lyder til at Laura hygger sig, måske man skulle få sådan et sæt til Benjamin.

Anmeld

9. maj 2010

LinLin

Den har vi og er rigtigt glade for den! - David har dog ikke haft den mere end 3/4 år, så ved ikke helt hvordan den er til de mindste... (men det får vi jo at se når lillebror engang skal overtage den )

Anmeld

9. maj 2010

Diana...

Altså det jo en super smart stol og super god men da vi skulle skifte sad Lucas bedre i den der hedder 9-18 så vi sparet ikke de ekstra penge ved at købe den store nu. Så det komme jo and på hvordan barnet sidder i den. Men ja den går til de ikke skal bruge stol mere så den er skide smart og øv og jeg ville gerne havde haft den. Men lucas hoved sad sikre i den anden. 

Anmeld

9. maj 2010

Monica

Jeg er godt tilfreds med vores. Vi købte den til Gustav da han var lille - og han sidder stadig godt i den, han er snart 3. Vores yngste har lige skiftet op til sin og synes at han sidder fint

Så kunherfra...

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.