liggelængde i barnevogne??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.297 visninger
27 svar
0 synes godt om
8. maj 2010

oo

hvor lang er liggelængden i din barnevogn?

jeg har forelsket mig i en, hvor liggelængden er 80, men hvor længe kan et barn overhovedet ligge i den så?!

nu regner jeg umiddelbart med at få en halvlang fætter ud til oktober, jeg var selv 53cm og Søren var 55cm...men hvor meget vokser børn? og hvor hurtigt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2010

MarleneH

den jeg havde til min søn var også 80..  Var lidt øv da han kun kunne sove i den det første år.. Men nu var han også stor baby  Så denne gang vælger jeg en større model, så er jeg da på den sikre side

Knus Marlene 21+0

Anmeld

8. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

hvor lang er liggelængden i din barnevogn?

jeg har forelsket mig i en, hvor liggelængden er 80, men hvor længe kan et barn overhovedet ligge i den så?!

nu regner jeg umiddelbart med at få en halvlang fætter ud til oktober, jeg var selv 53cm og Søren var 55cm...men hvor meget vokser børn? og hvor hurtigt??

Godaften smukke Trine

vi købte en Emmaljunga Edge Duo Kombi vogn... Med et liggemål på 85 mener jeg... Nikoline var 53 cm ved fødslen og voksede super hurtigt! Da hun var ca 10 mdr var det slut med at kunne ligge i den :0( hun stødte på med hoved og fødder... Og da hun går i DP måtte vi finde os en sovevogn... Set i bagklogskabens lys, så har kombivognen været super god når jeg har været med færgen til Lolland, da den liiiiiige akkurat kunne gå i elevatoren... Det har også været godt at vi ikke skulle investere yderligere i en klapvogn... Men jeg var da ked af at barnevovnsdelen blev brugt så kort tid:0(
altså, hvis i forventer en stor bebse som skal bruge vognen til at sove i, ville jeg gå efter længst mulige liggemål

knus

Anmeld

8. maj 2010

oo

ja okay...jeg kan godt se ud fra jeres svar at jeg må sige farvel til drømmebarnevognen (en grøn silvercross brugt på dba)

for søren mand! jeg kan bare overhovedet ikke lide de der smarte moderne barnevogne...GODT der er lidt tid til oktober

Anmeld

8. maj 2010

Sisley

Jeg mener, at de vokser ca. 25 cm det første år, så hvis du kan bruge den i et år, skal du nok være glad. Jeg ville personligt vælge en med længere liggemål - minimum i nærheden af 87-90 cm. Der skal jo også være plads til en dyne i barnevognskassen.

Sisley

Anmeld

8. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

ja okay...jeg kan godt se ud fra jeres svar at jeg må sige farvel til drømmebarnevognen (en grøn silvercross brugt på dba)

for søren mand! jeg kan bare overhovedet ikke lide de der smarte moderne barnevogne...GODT der er lidt tid til oktober

Hmmm var der ikk os noget med at der er giftige stoffer i Silvercross?

Ellers vil jeg sige at jeg har set mange STORE silvercross... Så bare led videre... Hvis det er de modeller du er faldet for, så kan det godt betale sig

Anmeld

8. maj 2010

Sisley

ka-ri-na skriver:

Ellers vil jeg sige at jeg har set mange STORE silvercross... Så bare led videre... Hvis det er de modeller du er faldet for, så kan det godt betale sig

Jo, Silvercross dumper i diverse test - det mærke ville jeg helt og aldeles holde mig fra!

Anmeld

9. maj 2010

<3

Hoho køb den længste der er, tror jeg har hørt om en på 104cm (på den lidt mytiske måde). Min dreng var 50 cm ved fødsel og 83-86cm ved 1års undersøgelse, mener jeg at kunne huske. Kan i hvertfald huske at han brugte 98-104cm i tøj! Jeg total shoppede amok det første år! Det var for vildt!

Men mener også at have læst mig til at 25cm er normalen som en anden skriver

Anmeld

9. maj 2010

Christinahr

ka-ri-na skriver:

Så hvidt jeg husker - og det vil jeg ikke hænges op på - så var det kun det overslag, du ved det man ligger over dynen der indeholdt giftige ting

Anmeld

9. maj 2010

Skouboe

Freja er 15 måneder og er ikke ret mange cm fra at ikke kunne sove i vores Odder med 97 cm liggemål mere.

Jeg synes tanken om fx kombi-vogne /og andre med kort liggemål) er sød, men herhjemme ville et liggemål på 80 ikke engang have rakt til Freja var 6 måneder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.