12 venner online og der sker intet???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. maj 2010

Anja

Hvad laver I allesammen??

Jeg er alene hjemme med ungerne, manden er til vinaften med sine drengevenner. Esther sover, Elias ser film og Jonas spille Nintendo. Regner med at putte dem her kl 21 så jeg kan se Barnaby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2010

Lise

Simon er lige ved at blive puttet af sin far, og jeg sidder med mindstemand i sofaen. Indtil nu har vi spist sen aftensmad, leget med legoklodser og lavet dej til morgenboller imorgen..

Anmeld

8. maj 2010

Siber

vi er trætte efter at have holdt børnefødselsdag. Alle mand - nu sover tøserne og vi har satdigvæk besøg af Onkel fra DK

så nej ikke den vilde aktivitet herfra! Andet end at jeg er ved at spise mig en mavepine til i jordbær og hindbær!

Anmeld

8. maj 2010

Astrid P

Stener i sofaen til Barnaby... Hurra for livet som forældre i provinsen!

Astrid - gad bare godt at være på en smart cafe med en lækker drink og noget højt musik!

Anmeld

8. maj 2010

Lise

Astrid P skriver:

Astrid - gad bare godt at være på en smart cafe med en lækker drink og noget højt musik!

Orv, det gad jeg os' godt!!! Kunne sgu godt bruge en sjov fest med en go' brandert til

Anmeld

8. maj 2010

Helle30

Jeg havde jo egentlig tænkt mig at skride i biffen, uanset hvad der var på plakaten. Har været alene med ungerne det meste af dagen, fordi manden skulle ét eller andet med at gøde nogle træer et sted på Falster, og det på magisk vis, og for gud ved hvilken gang, kom til at vare til 10 min. over spisetid. Filmudvalget var værre end elendigt, så jeg endte med at tage et langt bad og høre den forgangne uges forsømte udgaver af "den løse kanon" på podcast i stedet. Ligenu skæver jeg til "Coming to America" på tv2. Hvor har jeg dog set den film mange gange i mine teenageår.

- Helle - overvejer at gå i seng

Anmeld

9. maj 2010

linemus

Jeg kom vist til at stå online selvom jeg ikke var her. Får nok - måske - lidt mere tid, når mandens barsel er ovre om en uge, for vi hygger godt nok tiden væk pt. Jeg læser lidt med, men det er så svært at få skrevet noget med én hånd...

- Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.