Lukning af Skive fertilitetsklinik....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.116 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. maj 2010

Faith

Sad lige og så Tv Midt Vest, og fik et mindre chok da de pludselig siger at Skive fertilitetsklinik er med i overvejelserner når det kommer til at Regionen skal spare et vist antal millioner.....

Det synes jeg simpelthen ville være synd og skam! Hvor skal alle de barnløse så gå hen? Ved da godt at der er andre offentlige klinikker, men hvis Skive ryger vil ventelisterne da blive endnu længere end de allerede er.... .

Hvorfor er det altid de "svage" der bliver ramt? Synes det er så ærgerligt. Øv. Håber ikke det bliver en realitet.

Bare lige nogle tanker fra en som er blevet gravid med hjælp fra Skive fertilitetsklinik og er imponeret over deres kompetencer og succesrate.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2010

ønskebørn74

ØV ALTSÅ...

Anmeld

8. maj 2010

klmf

Med risiko for at få en ordentlig en over nallerne for det her, så drister jeg mig alligevel til at kommentere det med at det er de svage der bliver ramt. I min optik er de svage fx dem, der er syge og fattige og ikke kan tage vare på sig selv. Raske kvinder i den fødedygtige alder er ikke svage, de er seje

Når det er sagt, så er jeg f... ved at brække mig over alle de besparelser og nedskæringer, der forringer velfærden, sundheden og serviceniveauet for alle danskere. Det er talentløs håndtering af vores skattekroner. Er på den anden side glad for at jeg ikke skal fordele pengene, for så gik det nok helt galt, der er bestemt ikke nogen økonom gemt i mig

Anmeld

8. maj 2010

Faith

Jeg kommenterer lige tilbage.....

Da vi i sin tid var i behandling for barnløshed følte jeg mig bestemt ikke som en stærk kvinde i den fødedygtige alder! Jeg synes det var pisse svært at erkende at der var noget galt med mig og at jeg ikke ville være i stand til at give min mand et barn på den naturlige måde. Jeg har aldrig før følt mig så "svag" og uegnet som kone for min mand. Det tror jeg mange andre kvinder i fertilitetsbehandling kan nikke genkendende til.

Men ja de syge, ældre og handikappede bliver også ramt af sparekniven, det mærker jeg til dagligt i mit arbejde som sygeplejerske. Det er under al kritik at det er de grupper som rammes, det kan vi sagtens blive enige om.

Anmeld

8. maj 2010

Faith

Lige for at få det på det rene så ingen føler sig stødt.... Når jeg skriver svag i gåseøjne mener jeg ikke at kvinder i fertilitetsbehandling er svage eller utilstrækkelige, men at det er den følelse man nemt kan få når man som kvinde ikke er i stand til at få børn på den naturlige måde. Ligesom mænd osse kan føle sig som mindre mænd når de ikke er i stand til at "lave" børn på naturlig vis.

Anmeld

9. maj 2010

lotte32

Hørte om det fra min mand...  og tænker bare øvøv, forstår simpelthen ikke hvorfor man vil spare dér, på en klinik som har nogle af de bedste resultater syntes bare det ville være rigtigt ærgeligt.. så venter spændt på at høre om det bliver til noget... 

Knus Lotte

- som selv pt er i behandling i Skive.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.